نخست وزیر جاپان از پاسخ به سوالی درباره قطع ارتباط روسیه با سوئیفت خودداری کرد

© AFP 2023 / Katsumi KasaharaМинистр иностранных дел Японии Фумио Кисида в Токио
Министр иностранных дел Японии Фумио Кисида в Токио - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2022
عضو شوید
نخست وزیر جاپان، در مورد اینکه آیا کشورش از قطع ارتباط روسیه از سیستم سوئیفت پشتیبانی خواهد کرد، امتناع ورزید.
به گزارش اسپوتنیک، فومیو کیشیدا نخست وزیر جاپان گفت: هر کشور تحریم‌های خود را اعلام کرد. کشورمان شورمان پس از هماهنگی و تعامل دقیق با آمریکا و کشورهای اروپایی، محتوای تحریم های خود را تعیین کرد."
کشیدا خاطرنشان کرد که لازم است تا تحریم های اعمال شده هرچه عاجل انجام شود و بعد بر اساس شرایط، با همکاری نزدیک با کشورهای مربوطه، مطابق آن عمل شود.
نخست وزیر جاپان بامداد چهارشنبه پس از اعمال تحریم علیه روسیه توسط ایالات متحده و اتحادیه اروپا، اعلام کرد که تحریم‌هایی علیه مسکو اعمال می‌کند.
Надпись санкции, сложенная из кубиков между флагами США и России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2022
بایدن بزرگترین بانک های روسیه را تحریم کرد
رئیس جمهوری امریکا روز سه شنبه به وقت محلی در سخنانی در کاخ سفید و در جمع خبرنگاران درباره به رسمیت شناختن دو جمهوری مردمی در شرق اوکراین توسط روسیه اعلام کرد که اقدام ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه آغاز تهاجم به اوکراین است.
قابل ذکر است که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه صبح پنجشنبه اعلام کرد که در مورد عملیات نظامی ویژه علیه اوکراین تصمیم گرفته است.
او در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به شهروندان روسیه گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌های مردمی دونباس با درخواست کمک به روسیه متوسل شدند."
به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود. وی از ارتش اوکراین خواست که از دستورات جنایتکارانه مقامات اوکراین پیروی نکنند، سلاح های خود را زمین بگذارند و به خانه های خود بروند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала