Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو پایان دوران فوتبالی‌اش را اعلام کرد

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2022
عضو شوید
فوق ستاره منچستریونایتد به این باور است که می‌تواند پنج سال دیگر در بالاترین سطح فوتبال بازی کند.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال بیشتر از 20 سال است که خود را به عنوان ابرستاره دنیای فوتبال معرفی کرده و در این سال‌ها به تمام افتخارات ممکن در دوران حرفه‌ای خود رسیده است.
رونالدو پس از سه فصل حضور در یوونتوس در تابستان اخیر این تیم را ترک کرد و به منچستریونایتد بازگشت.
بازگشت او اما تا اندازۀ خلاف انتظارات بود. اوضاع فوق ستاره در اولدترافورد خیلی فوق العاده پیش نرفته و همین موضوع باعث شده که شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی این بازیکن از جمع شیاطین سرخ در تابستان پیش رو به گوش برسد.
این ستاره فوتبال جهان در تازه ترین مصاحبه‌اش از ارادۀ خود برای کسب افتخارات بیش‌تر با منچستریونایتد سخن گفته است.
او در خصوص اینکه چه مدتی به فوتبالش ادامه خواهد داد، گفت:
"شاید چهار، پنج سال دیگر باشد. دوست دارم در این مدت زمان به افتخارات بیشتری دست پیدا کنم. باید باهوش بود. من می‌دانم 18 سالگی، 20 سالگی و 25 سالگی مثل 35 سالگی به بعد نیست."
رونالدو در ادامه گفت:
"سخت است که بخواهم بگویم انتظارات زیادی از خودم ندارم زیرا من اکنون در باشگاهی هستم که این موقعیت را در اختیارم قرار داده تا جام‌های بیشتری ببرم. از این موضوع مطلع هستم که سال های زیادی از فوتبال من باقی نمانده است."
ستاره 37 ساله فوتبال جهان در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان داشت:
"رقابت کردن در بالاترین سطح در این سن، ساده نیست اما برای من ساده به نظر می‌رسد چون هرسال نشان می‌دهم که در بالاترین سطح هستم و آمار گویای این مسئله هستند. نمی‌خواهم خودستایی کنم، آمار همه چیز را نشان می‌دهد."
او در پایان اظهار داشت:
"حقیقت، همواره حقیقت است. باقی چیزها هیچ اهمیتی ندارد. به همین علت است که از فرمم رضایت دارم. من هنوز گل می‌زنم و در تیم‌های ملی و باشگاهی‌ام به بازیکنان هم‌تیمی و تیمم کمک می‌کنم. می‌خواهم همین‌طور ادامه دهم."
فوق ستاره پرتگالی حال حاضر منچستریونایتد که اکنون در 37 سالگی به سر می‌برد نیز یک ماشین گل‌زنی است، مثل همیشه جاه‌طلب و باانگیزه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала