پیشنهاد لوکاشنکو: رهبران روسیه و اوکراین در مینسک با یکدیگر ملاقات و گفتگو کنند

© Pool / BelTA / Yuri OreshkinПрезидент Белоруссии Александр Лукашенко на совещании по обеспечению безопасности во время избирательной кампании в Минске
Президент Белоруссии Александр Лукашенко на совещании по обеспечению безопасности во время избирательной кампании в Минске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
عضو شوید
الکساندر لوکاشنکو، رئیس‌جمهور بلاروس پیشنهاد برگزاری مذاکرات روسیه و اوکراین در مینسک را مطرح کرد.
به گزارش اسپوتنیک، آقای لوکاشنکو امروز (پنجشنبه، 24 فبروری) در نشستی با مقامات نظامی این کشور گفت: کاملاً واقع بینانه است که این درگیری را متوقف کنیم، همه مسائل را حل کنیم. شاید آنها حرف من را بشنوند. ما در این [در مذاکرات مینسک] میانجی نخواهیم بود، ما به هیچ ماینجیگری نیاز نداریم.
به گفته رئیس‌جمهور بلاروس، برای جلوگیری از خونریزی و تشدید تنش، نشستن بر سر میز مذاکره ضروری است، اما اگر موضوعات مورد بحث قبلاً توافق نشده باشد، روسیه هرگز پای میز مذاکره نخواهد نشست.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیشتر گفته بود که در خصوص عملیات نظامی ویژه در دونباس تصمیم گیری کرده‌است. او در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به شهروندان گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌ های مردمی دونباس درخواست کمک از روسیه دارند". رئیس‌‌جمهور روسیه با بیان اینکه تمام مسوولیت این خونریزی‌ها بر عهده رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود، از ارتش اوکراین خواست تا دستورات جنایتکارانه مقامات اوکراینی را اجرا نکنند، سلاح‌ها را زمین بگذارند و به خانه برگردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала