زلنسکی خواهان بازگشت به "مسیر صلح" شد

© REUTERS / Gleb Garanich Президент Украины Владимир Зеленский в Киеве, Украина
Президент Украины Владимир Зеленский в Киеве, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
عضو شوید
ولادیمیر زلنسکی همزمان پیشنهاد بازگشت به "مسیر صلح" و پیوستن به نیروهای مسلح اوکراین را داد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور ولادیمیر زلنسکی طی سخنرانی جدید خود گفت که اوکراین پیشنهاد بازگشت به مسیر صلح را دارد، اما افزود که هر شهروندی که تجربه جنگی را داشته باشد مفید خواهد بود و از هموطنان خواست به نیروهای مسلح اوکراین بپیوندند.
او آنچه را که در حال وقوع است "پرده آهنین" جدید نامید و وظیفه اوکراین این است که این "پرده" از قلمرو جمهوری عبور نکند. او خواستار "بازگشت به مسیر صلح" شد، اما این موضوع را توسعه نداد و اقدامات خاصی را در این زمینه پیشنهاد نکرد.
زلینسکی همچنین رو به روس‌ها کرد و از آنها خواست که "خواهان پایان جنگ" شوند.
Президент Украины Владимир Зеленский на пресс-конференции по итогам встречи в Нормандском формате в Елисейском дворце - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
آمریکا از زلنسکی خواست برای امنیت خود کی‌یف را ترک کند
اگر ما را می شنوید، اگر ما را درک می کنید، لطفاً به میادین بروید، به رئیس جمهور کشور خطاب کنید. ما اوکراینی هستیم، ما در سرزمین خود هستیم، اردوی شما جنگ را در کشور ما به راه انداخته است."
او همچنین خطاب به اروپا - "رهبران جهان آزاد" - گفت، اگر او در این ساعت به اوکراین کمک نکنید، "فردا جنگ در خانه شما خواهد شروع خواهد شد."
پیش از این، نمایندگان پارلمان اوکراین به طور جمعی از زلنسکی خواستند تا "فورا" مذاکرات با فدراسیون روسیه را آغاز کند و گفتند که "در این قتل عام هیچ برنده ای وجود نخواهد داشت."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала