Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال بی خیال مدافع راست؛ سران مادرید به کارواخال اعتماد دارند

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دنی کارواخال مدافع رئال مادرید
دنی کارواخال مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
عضو شوید
رسانه مارکای اسپانیا مدعی شده که رئال مادرید هیچ مدافعی راستی به خدمت نخواهد گرفت، زیرا آنها به کارواخال، لوکاس واسکز و اودریوزولا اعتماد دارند.
به گزارش اسپوتنیک؛ اگر بازیکنی باشد که امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، آن بازیکن دنی کارواخال است. این کهکشانی؛ دو فصل را با مشکلات عدیده مصدومیت سپری کرد که او و باشگاه از این وضعیت راضی نبودند. با وجود این، کارواخال بازیکن مهمی برای رئال است و گواه این امر تمدید قراردادی است که تابستان گذشته تا سال 2025 امضا شد و نشان از اعتمادی است که به او می‌شود.
به گفته خوزه فلیکس دیاز از روزنامه مارکا، رئال مادرید به او اعتماد دارد و بنابراین تابستان آینده با کسی قرارداد نخواهد داشت.
واقعیت این است که کارلو آنچلوتی هیچ جانشین واقعی در دفاع راست ندارد. درست است که رئال مادرید فصل گذشته نیز لوکاس واسکز را تا سال 2024 برای پست دفاع راست و به عنوان جانشین کارواخال تمدید کرد، اما باید به خاطر داشت که این بازیکن گالیسیایی در طول دوران حرفه‌ای اش یک وینگر بوده است. با این وجود، هر زمان که لوکاس مجبور شد کارواخال را در پست دفاع کناری جایگزین کند، تطبیق پذیری عظیم‌اش را نشان داده است.
سومین وینگری که رئال مادرید دارد آلوارو اودریوزولا است که تا پایان فصل به صورت قرضی در فیورنتینا حضور دارد و فصل فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند و شروع کننده بلامنازع این باشگاه ایتالیایی است. رئال مادرید در حال حاضر تصمیمی در مورد آینده وینگر سن سباستین نگرفته است. همه گزینه‌ها برای رهبری رئال مادرید امکان پذیر است، هر دو بازگشت به ترکیب سفید، رفتن به صورت قرضی یا حتی فروش قطعی.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала