پوتین: روسیه قصد احیای امپراتوری خود را ندارد

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر آیا پوتین تست کرونا داده است؟
آیا پوتین تست کرونا داده است؟  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
عضو شوید
این خبر تکمیل می گردد...
رئیس جمهور روسیه گمانه زنی ها مبنی بر اینکه روسیه قصد دارد به مرزهای امپراتوری سابق خود بازگرداند، را رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه می‌گوید پس از به رسمیت شناختن دونتسک و لوهانسک گمانه زنی ها در مورد احیای امپراتوری روسیه قابل پیش بینی بود اما این ادعا ها واقعیت ندارد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در دیدار با رئیس جمهور آذربایجان گفت:" از فرصت استفاده می کنم در در مورد تحولات اوکراین سخن بگویم. در جریانید که روز گذشته روسیه تصمیم گرفت حاکمیت دو جمهوری دونباس را به رسمیت بشناسد. شاهد حرف و ادعاهایی در این زمینه بودیم، مبنی بر اینکه روسیه قصد دارد امپرراتوری خود را احیا کند. این ادعاها اصلا واقعیت ندارد. روسیه پس از فروپاشی شوروی تمام واقعیات ژئوپولتیکی را پذیرفت و به طور فعال بر روی موضوع تقویت تعاملات با کشورهای مستقلی که پس از فروپاشی به وجود آمدند، به کار و تلاش پرداخت."
Ежегодная пресс-конференция президента России Владимира Путина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
پوتین: ناتو به پیشنهاد روسیه در مورد تضمین امنیتی اهمیت قایل نیست
حتی در شرایط بسیار حاد، که حل و فصل قره باغ کوهستانی اتفاق افتاده بود، ما همیشه با دقت و بر اساس منافع همه کشورهای درگیر در این روند عمل کرده ایم.
پوتین گفت: ما همیشه تلاش کرده‌ایم به راه‌حل‌های قابل قبول دوجانبه دست یابیم.
وی گفت که قبل از دیدار با علی اف با قاسم جومارت توکایف رئیس جمهور قزاقستان تلفنی گفتگو کرده است.
پوتین گفت: "این یک نمونه بسیار خوب است، زیرا روسیه از حاکمیت همسایگان ما حمایت می کند و آن را به هر طریق ممکن تقویت می کند. مثال قزاقستان سیاست ما را تایید می کند."
به درخواست رهبری قزاقستان، ما از قزاقستان در چارچوب سازمان پیمان امنیت جمعی در ارتباط با تهاجم خارجی تروریسم بین المللی حمایت کردیم.
پوتین افزود که به همکاری با قزاقستان در همه زمینه‌ها ادامه می‌دهد، چون به نفع روسیه و قزاقستان است و حاکمیت قزاقستان را تقویت می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала