Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: در پاریس خوشحالم، پی‌اس‌جی خود را در جمع تیم‌های بزرگ تثبیت کرده‌است

© AFP 2023 / SAMEER AL-DOUMYاللاعب الأرجنتيني ليونيل ميسي يصل إلى باريس للتعاقد مع نادي باريس سان جيرمان
اللاعب الأرجنتيني ليونيل ميسي يصل إلى باريس للتعاقد مع نادي باريس سان جيرمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
عضو شوید
لیونل مسی در مصاحبه‌ای با مجله رسمی باشگاه پاریسن‌جرمن گفته است که این باشگاه خودش را در میان باشگاه‌های بزرگ اروپا تثبیت کرده و دلیل برای حسادت با باشگاه‌های ریشه‌دار ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از فوتبال دوستان و کارشناسان باور دارند که پاریسن‌جرمن باشگاه بزرگی نیست و بازیکنان بخاطر پول راهی پی‌اس‌جی می‌شوند تا برای این تیم به میدان بروند.
اعتقاد بر این است که زمان زیادی خواهد برد تا پاریسن‌جرمن در حد و اندازه باشگاه‌های بزرگ و ریشه‌دار ظاهر شود و خودش را در میان غول‌های بزرگ اروپا، تثبیت کند.
لیونل مسی ستاره پاریسن‌جرمن که تابستان گذشته به این تیم پیوست، این موضوع را رد می‌کند و می‌گوید که پی‌اس‌جی دلیل برای حسادت با باشگاه‌ بزرگ ندارد و خودش را در اروپا و جهان ثابت کرده‌است.
او در این مورد به مجله باشگاه گفت:" پاریسن‌جرمن باشگاهی است که در حال رشد است، جاه طلبی دارد و می‌خواهد به رشد خود ادامه دهد. این باشگاه یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است و به پیشرفت و بزرگ‌تر شدن ادامه می‌دهد، آنها هیچ دلیلی برای حسادت با باشگاه‌های بزرگ و تاریخی ندارند."
لئو در مورد شانس این تیم برای قهرمانی در اروپا گفت:" برنده شدن در لیگ قهرمانان دشوار است. اینجا جایی است که بهترین تیم‌ها و بازیکنان رقابت می‌کنند؛ بی‌توجهی به کوچک‌ترین جزئیات می‌تواند شما را حذف کند. باشگاه‌ها و تیم‌های بزرگ در برای قهرمانی می‌جنگند. ما تیمی داریم که باید برای قهرمانی بجنگند. ما هیجان زده و مشتاق به دستیابی به آن هستیم، اما باید آرام بمانیم. در لیگ قهرمانان همیشه بهترین تیم برنده نمی‌شود و باید به همه جزئیات توجه کرد؛ تیم‌های قوی آن‌هایی هستند که به اهداف خود می‌رسند."
مسی در مورد این که از زندگی در پاریس لذت می‌برد یا نه، گفت:" خوشحالم و مشتاقانه منتظر ادامه زندگی و کار هستم."
ستاره پی‌اس‌جی در مورد هم‌تیمی‌هایش نیز صحبت کرد و گفت:" من قبلا نیمار و آنخل دی‌ماریا را می‌شناختم. کیلیان امباپه را نمی‌شناختم، اما ما در زمین بازی با یک‌دیگر بیشتر آشنا می‌شویم تا ترکیب را بهتر کنیم و ببینیم که چگونه با یک‌دیگر احساس راحتی می‌کنیم. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در بارسلونا و حالا در پاریسن‌جرمن با بهترین‌ها بازی کردم."
مسی در حالی این صحبت‌ها را بیان کرده که در چند روز آخر گزارش‌های در مورد نارضایتی این بازیکن در پاریس منتشر شد و رسانه‌های مدعی بودند که وی از حضور در پاریس رنج‌ می‌برد و دلش برای بارسلونا تنگ شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала