Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق شفاهی ستاره پی‌اس‌جی با رئال مادرید

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
عضو شوید
طبق گزارش سایت "گل" فوق ستاره پاری‌سن‌جرمن به صورت شفاهی به سران رئال قول داده که راهی برنابئو شود.
به گزارش اسپوتنیک، تنها چند ماه دیگر تا پایان قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده و هنوز تصمیم نهایی این بازیکن برای آینده مشخص نشده است.
با این حال اکثر گزارش‌ها در هفته‌های اخیر حاکی از آن بوده که ستاره فرانسوی قصدی برای تمدید با پاری‌سن‌‌جرمن ندارد و در تابستان راهی رئال مادرید خواهد شد.
حال سایت گل مدعی شده است که کیلیان امباپه به سران رئال مادرید به طور شفاهی قول داده است تا به این باشگاه برود و مدیران مادریدی در پایان فصل خبر جذب او را اعلام خواهند کرد.
گفته می شود مدیران رئال قصد دارند برای این که آرامش اردوی رئال مادرید در فصل جاری و در مسیر کسب عناوین قهرمانی به هم نخورد، قرارداد امباپه را در پایان فصل ببندند و اعلام کنند.
تاسبتان گذشته مسئولان رئال مادرید در گام اول، رقم پیشنهادی 160 میلیون یورو را برای انتقال امباپه به همتای فرانسوی خود پیشنهاد دادند که رد شد.
پیشنهاد دوم کهکشانی‌‏ها به مبلغ 180 میلیون یورو پس از ایجاد حواشی بر سر راه اندازی "پروژه سوپرلیگ" و قرار گرفتن فلورنتینو پرس و ناصر الخلیفی در 2 جبهه مخالف و متفاوت، بی‌پاسخ ماند و تا به امروز مذاکرات رسمی بین 2 باشگاه برای این انتقال صورت نگرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала