Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش یونایتد برای تمدید قرارداد با دو ستاره کلیدی

© Phil NobleManchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi
Manchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
عضو شوید
سران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند قرارداد دیگو دالوت و فرد را تمدید و این دو بازیکن را برای مدتی طولانی در اولدترافورد حفظ کنند.
به گزارش اسپوتنیک، پس از اخراج اوله گونار سولسشر و روی کار آمدن رالف رانگنیک، دو بازیکن منچستریونایتد درخشش خوبی داشته اند و توانسته اند در موقعیت‌های خود بهتر از گذشته ظاهر شوند.
در خط میانی فرد برازیلی عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته ضمن موقعیت‌سازی برای مهاجمان، در امر گُلزنی نیز موفقانه بدرخشد و توجه سران تیم را به خود جلب کند.
همچنان دیگو دالوت مدافع راست پرتگالی توانسته در خط دفاعی عملکرد خیره‌ کننده داشته باشد و برای خودش در ترکیب اصلی جا باز کند.
با توجه به همین موضوع سران یونایتد فکر می‌کنند که هر دو بازیکن سزاوار پاداش اند و می‌خواهند قرارداد هر دو بازیکن را تمدید و آن‌ها را برای مدتی طولانی در اولدترافورد حفظ کنند.
طبق گزارش منابع آگاه، هر دو بازیکن 18 ماه از قرارداد شان باقی مانده و در پایان فصل 2022-2023، آن‌ها بازیکنان آزاد خواهند بود و از همین رو تلاش‌ها برای تمدید قراردادهای شان آغاز شده است.
مدیران یونایتد صحبت‌های ابتدائی را با مدیران برنامه‌های هر دو بازیکن آغاز کرده‌اند و در صورتی که توافقی حاصل شود، در اواسط ماه آینده هر دو بازیکن تمدید خواهند کرد.
یونایتد همچنان قصد دارد پس از تمدید با فرد و دالوت، قرارداد بازیکنانی چون دخیا و راشفورد را نیز تمدید کند زیرا آن‌ها نیز شرایط مشابه دارند.
شیاطین سرخ در حالی به تمدید با این بازیکنان می‌اندیشد که قرارداد بازیکنانی چون ماتا، پوگبا، کاوانی و لینگارد در پایان فصل به پایان می‌رسد اما خبر از تمدید با این بازیکنان نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала