Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترامپ بیشتر از 11 میلیون دالر به رونالدو ضرر رساند + عکس

© REUTERS / THANASSIS STAVRAKISرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو، آپارتمانی که در برج ترامپ در نیویورک خریده بود را با ضرر ده میلیونی به فروش رساند.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد، در کنار این که یک فوتبالیست است، یک تجارت پیشه نیز است و درخشش خوبی در این عرصه داشته است.
کریس اما اخیرا ضرر ده میلیونی را متقبل شده و دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا دلیل آن بوده است. طبق گزارش ریل تور دات کام، او اخیراً آپارتمان خود را در برج ترامپ در منهتن به قیمت 7.18 میلیون دالر فروخته است، یعنی 11.32 میلیون دالر کمتر از آنچه در سال 2015 پرداخت کرده بود.
مهاجم منچستریونایتد در سال 2015 با مبلغ 18.5 میلیون دالر برای یک اپارتمان سه خوابه با چشم‌انداز پارک مرکزی هزینه کرد و امیدوار بود از آن سود هنگفتی به جیب بزند اما در رسیدن به این هدف ناموفق بود.
کریس پس از آن که ترامپ در انتخابات بازنده و به دلیل حملۀ افراد ناشناس به کانگرس که بعدها به ترامپ ربط داده شد و وجه‌اش خراب شد، تصمیم گرفت تا آپارتمان خود را به ارزش 11 میلیون دالر بفروشد اما موفق به این کار نشد.
وی در ادامه تلاش کرد تا این آپارتمان را با ارزش 9 میلیون دالر به فروش برساند که باز هم ناموفق بود و در نهایت با مبلغ 7.18 میلیون یورو آن را به فروش رساند.
با توجه به اینکه فوربس رونالدو را با درآمد 120 میلیون دالری تنها در سال 2021، سومین ورزشکار پردرآمد جهان معرفی کرد، وی زیاد نگران چنین ضررهایی نخواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала