Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایدۀ جدید پرز؛ برگزاری تورنمنت دوستانه میان تیم‌های سوپر لیگ

© REUTERS / DADO RUVICMetal figures of football players are seen in front of the words "European Super League" in this illustration taken April 20, 2021
Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2022
عضو شوید
تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس، قصد دارند در یک تورنمنت دوستانه با هم بازی کنند و تلاش‌ها جریان دارد تا آث میلان نیز تیم چهارم باشد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه‌های سوپر لیگی، پس از ناکامی شان در اجرای این ایده به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب درآمد پس از همه‌گیری کرونا هستند و برگزاری تورنمنت دوستانه در ایالات متحده آخرین تلاش‌های آن‌ها برای رسیدن به این هدف است.
طبق گزارش ESPN، رئال مادرید، یوونتوس و بارسلونا در حال مذاکره بر سر برگزاری یک تورنمنت چهارجانبۀ پیش فصل در تابستان امسال در ایالات متحده هستند و پیشرفت‌هایی نیز در این راه وجود داشته است.
مدیران این سه باشگاه به سراغ تیم آث میلان رفته اند تا تیم چهارم این مسابقات باشند. اعتقاد بر این است که این مسابقات در سواحل غربی ایالات متحده برگزار شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که چندین شهر برای میزبانی ال‌کلاسیکو بین مادرید و بارسلونا رقابت می‌کنند و دیده شود که کدام شهر ایالات متحده آمریکا میزبان این دیدار جذاب خواهد شد.
آخرین دیدار دو تیم‌ برتر لالیگا در ایالات متحده در سال 2017، با پیروزی 3-2 بارسا در آخرین بازی نیمار برای این باشگاه قبل از انتقال او به پی‌اس‌جی بود.
حالا دیده شود که پرز و هم‌دستانش موفق به انجام این تورنمنت خواهند شد یا همانند سوپر لیگ در برگزاری آن نیز ناکام خواهند ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала