Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: "هیچ استعدادی در دنیا مانند پدری وجود ندارد"

© AFP 2023 / KARIM JAAFARژاوی
ژاوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از بازی به تمجید از بازیکنان‌اش به خصوص پدری پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک؛ امشب بارسلونا در بازی بیرون از خانه برابر والنسیا با حساب 4 بر 1 به برتری رسید.

پس از این دیدار اما ژاوی هرناندز سرمربی کاتالان‌ها خوشحال ظاهر شد و اعتراف کرد که تیم‌اش تاثیری که امروز داشت مقابل ناپولی نداشت زیرا یک نیمه فوق العاده را سپری کرد. اما ژاوی در مورد بازی پدری گفت: "او فوق العاده است، در سطح استعداد پدری هیچ کس دیگری مانندش در جهان وجود ندارد. او فقط 19 سال دارد. ما از او می‌خواهیم شوت کند. او شوت دارد، ضربات آزاد را خوب می‌زند و بسیار جوان و خجالتی است، اما همه مهارت‌های او را ندارند."

ژاوی در مورد پیشرفت بازی تیم‌اش توضیح داد: "به اندازه مقابل ناپولی درخشان نبودیم، اما بسیار مؤثرتر بودیم. میدان بسیار سختی را با سه امتیاز عالی ترک می‌کنیم."

ژاوی همچنان به توصیف بازی تیم خود پرداخت و اشاره کرد: "نیمه اول عالی بود، می‌دانستیم چگونه برتری ایجاد کنیم و به فضاها حمله کنیم، اما در نیمه دوم کمی آرامش نداشتیم. به طور کلی خوشحالم، اگرچه این درست است که ما باید در زمان‌های خاص سازگارتر و قابل اعتمادتر باشیم. ما باید با توپ بهتر دفاع کنیم، کمی کمبود داریم."

ژاوی افزود: "این پیروزی به ما آرامش می‌دهد، اگرچه فقط تا پنجشنبه، زیرا در ناپل یک فینال دیگر داریم، سپس یک فینال دیگر مقابل اتلتیک، الچه... ما رتبه چهارم را پس گرفته‌ایم، اما با فوریت ادامه می دهیم."

سرمربی کاتالان‌ها همچنین بازی اوبامیانگ را تمجید کرد و یادآور شد: "او در تمام دوران حرفه‌ای خود گل زده است، انتظار می‌رفت که او به زودی اینجا نیز گلزنی کند. او خیلی خوب به فضا می‌رود، او بالغ است، او بسیار باهوش است، من به خاطر او خوشحالم. این دو گل برای او بسیار خوب خواهد بود."

سرمربی اسپانیایی در مورد اثربخشی مقابل والنسیا و گل بازیکنان خاطرنشان کرد: "این به اعتماد بستگی دارد، به ایمان، این چیزی است که ما همچنان روی آن کار می‌کنیم. این به موفقیت آنها نیز بستگی دارد، اما ما سعی می‌کنیم روی آن کار کنیم و تمام اعتماد به نفس را به آنها بدهیم، اما معجون جادویی وجود ندارد. من هنوز فکر می‌کنم ما در مسیر درستی هستیم. این نتیجه به ما اعتماد به نفس و روحیه برای مقابله با ناپولی می‌دهد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала