وزارت خارجه طالبان: مرکز کمک های بشردوستانه مالزیا در کابل گشایش می یابد

© Abdul Qahar Balkhi twitter وزارت خارجه طالبان: مرکز کمک های بشردوستانه مالزیا در کابل گشایش می یابد
وزارت خارجه طالبان: مرکز کمک های بشردوستانه مالزیا در کابل گشایش می یابد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه گروه طالبان امروز از دیدار سرپرست وزارت خارجه این گروه با مشاور ویژه وزیر خارجه مالزیا خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، عبدالقهار بلخی سخنگوی وزارت امور خارجه گروه طالبان امروز در یکسری تویتی درباره دیدار امیرخان متقی و مشاور ویژه ای وزیر خارجه مالزیا نوشت: امروز مشاور ویژه ای وزیر خارجهٔ مالزیا در امور افغانستان با مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجهٔ افغانستان ملاقات نمود و روی افزایش و شفافیت کمک‌های بشردوستانه، رشد بانکداری اسلامی و ایجاد و گسترش روابط بحث و گفتگو نمود.
سخنگوی گروه طالبان افزوده است، که داتو حاجی احمد اعظم عبدالرحمن مشاور ویژه ای وزیر خارجه مالزیا گفته است، که هواپیمای حامل کمک‌های مردم مالزیا به تاریخ ۲۳ فبروری به کابل مواصلت خواهد کرد و به‌منظور انسجام کمک‌ها و همکاری‌های اقتصادی در کابل دفتر می‌گشایند.
در تویتی دیگری بلخی نوشته است، که متقی از کمک‌های مردم مالزیا تشکری و استقبال نمود و از کشور مالزیا خواست که از طریق دهلیز هوایی به‌منظور توسعهٔ اقتصادی، در بازاریابی برای گیاهای مهم طبی و میوهٔ خشک افغانستان همکاری کند.
یادآوری می کنیم، که پیش از این کشورهای روسیه، ایران، پاکستان، چین، قطر، هندوستان و چند کشور دیگر نیز به خاطر گرسنگی و آشفتگی انسانی به مردم افغانستان پس از فروافتادن جمهوریت کمک کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала