Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وحشت رئال از علاقه چلسی به مدافع برازیلی؛ کهکشانی‌ها به دنبال تمدید با ستاره خط دفاع

© REUTERS / David KleinReal Madrid - Liverpool
Real Madrid - Liverpool - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2022
عضو شوید
رئال مادرید از این که چلسی به ادر میلیتائو علاقه‌مندی نشان داده‌، نگران است و می‌خواهد هر چه زودتر قرارداد وی را تمدید کند.
به گزارش اسپوتنیک، پس از جدایی رافائل واران و سرخیو راموس از رئال مادرید، ادر میلیتائو در کنار داوید آلابا، درخشش فوق‌العاده‌ای از خودش در خط دفاعی کهکشانی‌ها نشان داد و تا این جای کار فصل درخشانی را سپری دارد.
همین درخشش ستاره برازیلی سبب شده تا باشگاه‌هایی به وی علاقه نشان دهند و رسانه‌های انگلیسی مدعی اند که چلسی خواهان جذب این بازیکن برازیلی است و مدیران باشگاه لندنی شرایط وی را در نظر دارند.
این موضوع سبب نگران مدیران رئال مادرید شده زیرا مدافع برازیلی یکی از بازیکنانی است که کمترین دستمزد را دریافت می‌کند و ممکن است با پیشنهاد دستمزد بالاتر اغوا شود و تصمیم به جدایی بگیرد.
به همین دلیل سران رئال مادرید می‌خواهند قرارداد فعلی میلیتائو را که تا سال 2025 اعتبار دارد، بهبود بخشند و ضمن اضافه کردن دستمزد وی، مبلغ فسخ قراردادش را نیز افزایش دهند.
طبق گزارش مارکا، تا هنوز تماسی میان طرفین برقرار نشده اما بزودی باشگاه رئال مادرید با مدیر برنامه‌های این بازیکن ارتباط برقرار و در مورد تمدید قرارداد با وی صحبت خواهند کرد.
میلیتائو در این فصل با 189 دوئل موفق در میان مدافعان میانی پنج لیگ بزرگ رکورد دار بوده و با 66 دفع با ضربه سر ششمین مدافع برتر جهان است. وی با 189 توپ‌ربایی هفتمین مدافع در 5 لیگ معتبر اروپایی است و با 84 موفقیت در دوئل های هوایی در رده نهم برترین مدافعان قرار دارد.
میلیتائو ازبا 1799 پاس صحیح در میان مدافعان میانی پنج لیگ بزرگ نهم است و با 118 پاس بلند در رده هجدهم قرار دارد.
او سالانه 3.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد که با احتساب پاداش ها این مبلغ به چهار میلیون یورو می رسد که با توجه به درخشش و زحماتش بسیار اندک است و از همین روز کهکشانی‌ها می‌خواهند به او پاداش بدهند و دستمزدش را افزایش دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала