Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی چرا اُفت کرده است؟؛ هم‌وطن مسی توضیح داد

© AP Photo / Juan MabromataЛионель Месси в майке с номером и изображением Диего Марадоны перед отборочным матчем чемпионата мира по футболу в Катаре
Лионель Месси в майке с номером и изображением Диего Марадоны перед отборочным матчем чемпионата мира по футболу в Катаре  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2022
عضو شوید
پاپو گومز هافبک هجومی باشگاه سویا در مورد دلیل عدم عملکرد مناسب لیونل مسی صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، پاپو گومز از هم تیمی خود در تیم ملی آرجنتین یعنی لیونل مسی در مقابل انتقادها دفاع کرد. در حقیقت فصل ضعیف لئو در پی اس جی باعث شده تا این بازیکن با انتقادهای زیادی مواجه شود.
آلخاندرو گومز در مصاحبه با ESPN در مورد انتقادها از مسی گفت:
"به نظرم برخی انتقادها از مسی مثل عبور از حد و مرز است. لئو پس از کوپا آمریکا مشکلاتی داشت. او مدتی به کرونا مبتلا شد و شرایط بدی داشت. این اتفاق برای من هم رخ داد اما چون قبلا برای او چنین چیزی رخ نداده بود، بیشتر مورد توجه قرار گرفت."
گومز که در ترکیب سویا خوش می درخشد، در ادامه صحبت هایش بیان کرد:

" مسی 20 سال یا بیشتر در بارسلونا حضور داشت و بالاخره روزی باید جدا می شد. هر بازیکن دیگری ممکن است به این مشکل دچار شود. اما او هرگز تیمش را عوض نکرده بود.

باید خانه اش را عوض می کرد و به دنبال خانه ای جدید می گشت و مدتی هم در هتل زندگی کرد و باید با زبان جدید و آب و هوای جدید هماهنگ می شد.

باید با همه این تغییرات هماهنگ می شد. گاهی این مسائل کمابیش روی تو تاثیر می گذارند.باید با همه این تغییرات هماهنگ شوی اما گاهی ممکن است که این هماهنگی بیشتر طول بکشد.

مسی مالک و نماد بارسلونا بود. او حالا به تیمی رفته که متاوت بازی می کند و کاملا متفاوت است.

لئو همچنان لئو است و همچنان بهترین بازیکن دنیاست. فقط به زمان نیاز دارد و همه می خواهیم بهترین نمایش لئو را در پاریس ببینیم چرا که در تیم ملی آرجنتین همچنان می درخشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала