Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

المپیک زمستانی پکن؛ ورزشکار زن فرانسوی صاحب مدال طلای ورزش دوگانه شد + عکس

© AP Photo / Mark SchiefelbeinРоссийская спортсменка Екатерина Катникова готовится к старту санного заезда на Зимних Олимпийских играх в Пекине
Российская спортсменка Екатерина Катникова готовится к старту санного заезда на Зимних Олимпийских играх в Пекине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
عضو شوید
ژوستین بریساز بوشه فرانسوی امروز نمایش درخشانی در رشتۀ ورزش دوگانه داشت و موفق شد مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کند.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت‌های المپیک زمستانی، امروز مسابقات رشتۀ دوگانه( بیاتلون) در بخش زنان برگزار شد و ژوستین بریساز بوشه با نمایش درخشان موفق به کسب مدال طلای این رشته شد.
بریساز بوشه در آخرین تیراندازی ایستاده تنها یک تیرش خطا رفت به عنوان نفر اول از محدوده خارج شد. او در 40 دقیقه و 18 ثانیه از خط عبور کرد و مقام نخست را به دست آورد.
پس از بریساز، تیریل اکهوف نروژی و مارته اولسبو روئیسلند که هر کدام دو تیرشان به هدف برخورد نکرد، در مجموع با فاصله 48 ثانیه از زن فرانسوی عقب‌تر ماندند و دوم و سوم شدند.
اکهوف که حریف بزرگی برای بریساز محسوب می‌شد، 15.3 ثانیه از حریف فرانسوی عقب ماند و نتوانست تا مدال طلا را از آن خود کند.
زمان برگزاری رقابت‌های بیاتلون زنان از شنبه به امروز(جمعه) به دلیل پیش‌بینی شدید ورزش باد منتقل شد و امروز نیز دمای هوا در محدوده منهای 13 درجه سانتیگراد (8.6 درجه فارنهایت) همراه با باد شدید بود و انجام مسابقات را برای ورزشکاران سخت ساخته بود اما بریساز درخشید و فرانسه را طلایی کرد.
ورزش دوگانه یا بیاتلون یا مسابقات دوگانه ترکیبی از دو ورزش اسکی صحرانوردی و تیراندازی است. اسکی صحرانوردی بر استقامت ورزشی و تیراندازی بر میزان دقت شرکت‌کنندگان تأکید دارند و این رشته ورزشی در کشورهای کوهستانی هواداران زیادی دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала