بشریت سالانه 1.8 تریلیون دالر برای نابودی خود سرمایه گذاری می کند

© AFP 2023 / Yasin AkgulМужчины со скотом во время природных пожаров в Турции
Мужчины со скотом во время природных пожаров в Турции  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2022
عضو شوید
دولت ها در مجموع سالانه 1.8 تریلیون دالر (2 فیصد از تولید ناخالص داخلی جهانی) به عنوان یارانه عمومی به مشاغلی که برای پایداری آب و هوا و حیات وحش مضر هستند، اختصاص می دهند.
به گزارش اسپوتنیک، اعتقاد بر این است که این پول توسعه اجتماعی-اقتصادی را تحریک می کند، اما در واقع اکوسیستم ها را از بین می برد و انقراض نوع بشر را نزدیک تر می کند که در گزارش سازمان های زیست محیطی The B Team و ائتلاف Business for Nature منتشر شده است.
افشای حقایقی در مورد نابودی تقریبا کامل بشریت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2020
افشای حقایقی در مورد نابودی تقریبا کامل بشریت
یارانه‌های مضر برای محیط ‌زیست (EHS) برنامه‌های دولتی استند که تولید یا مصرف ناپایدار را تشویق می‌کنند، به اکوسیستم‌های جهانی آسیب می‌رسانند، منابع طبیعی را تحلیل می‌برند و باعث تغییرات شدید آب و هوا می‌شوند. این گونه یارانه ها به اشکال مختلف مانند وام، اعتبار مالیاتی، معافیت های نظارتی وجود دارد.
یارانه‌های مضر برای محیط ‌زیست در زراعت، جنگلداری، ساخت و ساز، استخراج سوخت فسیلی، ماهیگیری بحری، حمل و نقل و تامین آب رایج است.
به طور مثال، می توان در مورد ارائه امتیازات مالیاتی برای تولید گوشت گاو در آمازون یا تامین مالی پمپاژ آب های زیرزمینی در شرق میانه صحبت کرد.
کارشناسان پیشنهاد می کنند که باید یارانه‌های مضر برای محیط ‌زیست حذف شود یا آنها را به مشاغل دوستدار محیط زیست هدایت کنند و همچنان انگیزه اضافی را برای شرکت های سبز ایجاد نمایند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала