Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا – ناپولی؛ نبردی به احترام اسطورۀ فقید آرجنتین

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر نیوکمپ
نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2022
عضو شوید
بارسلونا و ناپولی در پلی‌آف لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت؛ دو تیمی که دیگو مارادونا با پیراهن‌شان دوران خاطره‌انگیزی را سپری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا و ناپولی امشب در چارچوب بازی رفت مرحله پلی آف فصل 22-2021 لیگ اروپا به مصاف هم می روند.
وضعیت بارسلونا؛
بارسلونا پس از شروع بدی که در این فصل داشت، با روی کار آمدن ژاوی نیز موفق به صعود از گروه خود در لیگ قهرمانان نشد و به لیگ اروپا رفت. آن ها کم کم با ژاوی بهتر و بهتر می شوند و مشکل اصلی بارسلونا در حال حاضر خط دفاعی متزلزل این تیم است.
آن ها در پنج بازی اخیر و در طول نود دقیقه شکستی را تجربه نکرده اند اما در این پنج بازی دو شکست داشته اند که هر دو در وقت های اضافه بوده است.
شاگردان ژاوی از نظر هجومی مهره های خوبی دارد و در هر بازی موقعیت های زیادی خلق می کند اما خط دفاعی این تیم تمام زحمات خط حمله را از بین می برد.
مارک آندره تراشتگن یکی از بدترین فصل های خود را از زمان حضور در بارسلونا سپری می کند. بلوگرانا با ژاوی به دنبال شروع اروپایی تازه ای است و با تمام توان خواهد جنگید.
ناپولی؛
8 برد متوالی و صدرنشینی تا هفته پانزدهم باعث شد تصور کنیم ناپولی مدعی قهرمانی در سری‌آ است، ولی تیم لوچانو اسپالتی افت کرد و حتی در ماه‌های نوامبر و دسامبر 4 بازی را باخت که 3 بازی آن در خانه بود.
با این حال هنوز هم امتیازها نشان می‌دهد پارتنوپی مدعی قهرمانی سری‌آ است. برخلاف بارسایی‌ها، هواداران ناپولی می‌دانند که در لیگ قهرمانان اروپا چندان حرفی برای گفتن نخواهند داشت و در لیگ اروپا می‌توانند به جام گرفتن فکر کنند.
جامی که در دوران مارادونا گرفتند و برای‌شان خاص خواهد بود. با این حال دوم شدن و صعود سخت از مرحله گروهی لیگ اروپا نشان می‌دهد ناپولی کار دشواری برای تحقق این امر خواهد داشت.
آخرین بازی
آگست 2020 در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2020-2019، بارسلونا موفق شد با نتیجه 3 - 1 ناپولی را شکست دهد. لانگله، مسی و سوارس برای بارسا و اینسینیه برای ناپولی در آن دیدار گلزنی کردند.
مصدومان و محرومان
ساموئل اومتیتی، آنسو فاتی، سرژی روبرتو، رونالد آرائوخو و بالده مصدومان بارسلونا هستند که قطعاً به این بازی نمی‌رسند. شاید به این جمع ممفیس دپای و کلمان لانگله هم اضافه شوند. دنی آلوس هم از لیست بارسلونا برای دیدارهای اروپایی کنار گذاشته شده.
متئو پولیتانو و ایروینگ لوسانو هم مصدومان ناپولی هستند که البته احتمال رسیدن آن‌ها به این دیدار وجود دارد.
ترکیب احتمالی دو تیم
بارسلونا: تراشتگن، دِست، مینگسا، پیکه، آلبا، پدری، فرنکی دی‌یونگ، نیکو، دمبله، الزلزولی و اوبامیانگ
ناپولی: مِرِت، دی‌لورنتسو، رحمانی، کولیبالی، روی، آنگیسا، روئیس، الماس، زیلینسکی، اینسینیه و اوسیمن
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала