Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گُل امباپه، دماغ پوچتینو را شکست + ویدیو

© AP Photo / Jon SuperГлавный тренер "Тоттенхэма" Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между "Ливерпулем" и "Тоттенхэм Хотспур" (27 октября 2019). Ливерпуль
Главный тренер Тоттенхэма Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между Ливерпулем и Тоттенхэм Хотспур (27 октября 2019). Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
سرمربی پاریسن‌جرمن فاش کرد که هنگام شادی پس از گُلزنی امباپه، با لئاندرو پارادس برخورد کرده و دماغش شکسته‌است.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته پاریسن‌جرمن در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان رئال مادرید و تک گل کیلیان امباپه در دقیقه 4+90 به برابر پُرافتخارترین تیم اروپا به برتری رسید.
گُل امباپه که در دقایق پایانی به دست آمد، سبب شد تا پاریسی‌ها سر از پا نشناسند و به خوشحالی بپردازند. کادر فنی پی‌اس‌جی نیز غرق در شادی شدند و در کنار بازیکنان روی نیمکت به تجلیل از پیروزی دشواری در خانه پرداختند.
یکی از کسانی که پس از کسب پیروزی شادی زیادی انجام داد، مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی‌اس‌جی بود زیرا او مزد زحماتش را گرفت و نیم راه صعود را پیمود.
پوچتینو پس از بازی فاش کرد که هنگام شادی، با لئاندرو پارادس برخورد کرده و دماغش شکسته‌است.

او در این مورد به RMC Sport گفت:" من پس از گُل دو چیز احساس کردم. اولی احساس شادی بودم، سپس پارادس به سمت من دوید و با سینه‌اش به دماغ من محکم ضربه زد. در آن لحظه فکر کردم که دماغم شکسته و سریعا دکتر را صدا زدم و گفتم که فکر می‌کنم دماغم شکسته است. من ماسک زده بودم و یک لحظه درد بسیار زیادی کشیدم. پس کاملا دو حس متفاوت را در یک لحظه تجربه کردم."

دماغ پوچ در حالی به دلیل شادی پس از پیروزی شکسته است که هنوز بازی برگشت در برنابئو مانده است و دیده شود که به تاریخ 9 مارچ این مربی آرجانتینی با ستاره‌هایش چه نتیجۀ کسب خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала