Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز ستاره ناپولی به بارسا و رئال

© Photo / TwitterEljif Elmas
Eljif Elmas - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
فابیان رویز هافبک اسپانیایی ناپولی گفته است که دوست دارد به اسپانیا برگردد و این آیده همیشه در ذهن وی وجود داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، فابین رویز که تابستان 2018 با رقم 30 میلیون یورو از رئال بتیس به ناپولی پیوست، پیشرفت زیادی در ناپل داشته و توانسته برای خودش را در ترکیب ثابت این تیم جا باز کند.
این هافبک اسپانیایی و 25 ساله، مدت‌ها است که مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا قرار دارد و هر دو باشگاه تلاش دارند تا وی را به خدمت بگیرند.
این بازیکن که تا 2023 با ناپولی قرارداد دارد و بند فسخ نیز در قراردادش وجود ندارد، قرار است فردا شب برابر بارسلونا در دیدار رفت مرحله پلی آف لیگ اروپا، در نیوکمپ به میدان برود.
او هنگام سفر اسپانیا با خبرنگاران در مورد بازگشت به اسپانیا و علاقه تیم‌های مطرح اسپانیایی به خودش صحبت کرد و اظهار داشت که دوست دارد به اسپانیا برگردد و این آیده همیشه در ذهن وی وجود داشته است.
او به خبرنگاران گفت:" این‌که می‌شنوم باشگاه‌های بزرگی به من علاقه دارند، برای من مایه افتخار است. در حال حاضر فقط به ناپولی فکر می‌کنم، این‌جا خیلی راحت هستم و چالش‌های بزرگی در پیش داریم. ایده بازگشت به اسپانیا در آینده همیشه وجود دارد، آن‌جا خانه من است."
رویز در حالی از بازگشت به اسپانیا استقبال کرده که امروز رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که بارسا تا کنون سه بار برای به خدمت گرفتن رویز تلاش کرده‌ اما هر سه بار این تلاش‌ها به شکست منتهی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала