Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار: وراتی هوش ژاوی و اینیستا را دارد؛ مارکو نابغه است

© Sputnik / Алексей Фурман /  مراجعه به بانک تصاویر مارکو وراتی
مارکو وراتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
نیمار ستاره برازیلی پاریسن جرمن به تمجید از هافبک ایتالیایی تیمش پرداخته است.
به گزارش اسپوتنیک، سه شنبه شب دو تیم پاریسن جرمن و رئال مادرید از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پارک دو پرنس به میدان رفتند و در پایان، صدرنشین لیگ فرانسه موفق شد با تک گل کیلیان امباپه در دقیقه 90+4 به پیروزی برسد.
با این اتفاق حالا روی کاغذ پاریس شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعد برخوردار است. در این بازی وراتی کل 90 دقیقه را بازی کرد و یکی از بازیکنان خوب پاریس بود.
در همین حال نیمار جونیور ستاره برازیلی پاریسن جرمن به تحسین از نمایش مارکو وراتی در دیدار مقابل رئال مادرید پرداخت و اذعان کرد که وی همانند ژاوی و اینیستا، دو اسطوره بارسلونا نابغه است.
نیمار که از نوامبر سال 2021 دیگر برای پاریسن جرمن بازی نکرده بود، شب گذشته توانست به عنوان یار تعویضی بازی کند. او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:
"می‌دانستم وراتی بازیکن خوبی است، اما نفهمیده بودم که این قدر فوق العاده است. مارکو نابغه است. او در کنار ژاوی هرناندز و آندرس اینیستا جزو بهترین هافبک‌هایی است که تاکنون با آن‌ها بازی کرده‌ام."
این هافبک ایتالیایی آمار چشم‌گیر 92 درصد پاس صحیح را داشت و در واقع، 8 درصد از مالکیت کل بازی را در اختیار گرفته بود و توانست 3 تکل صحیح بزند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала