مسکو آماده گفتگوی آزاد در خصوص تضمین‌های امنیتی است

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Жилой дом на Кудринской площади в Москве
Жилой дом на Кудринской площади в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
سخنگوی وزارت روسیه می گوید که مسکو آماده گفتگوی آزاد با توجه به نگرانی‌های طرفین است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه میگوید که مسکو آماده گفت‌گوی آزاد در مورد تضمین های امنیتی است و می خواهد نگرانی های همه طرف ها متقابل در نظر گرفته شود.
او در یک نشست مطبوعاتی گفت: " ما بار دیگر بر تمایل خود برای گفت‌گوی اساسی، باز و با احترام متقابل در مورد مسائل تضمین‌های امنیتی و توجه به نگرانی‌های طرفین تاکید کردیم".
Американские солдаты до переброски в Европу в Северной Каролине  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
شورای امنیت روسیه: هدف اصلی امریکا در منطقه آسیا و اقیانوسیه تهدید کشورها است
قابل کر است که د پیشتر کرملین پیشتر به طعنه در مورد گزارش های تعدادی از رسانه های غربی در مورد "تهاجم" روسیه به اوکراین در بامداد امروز اظهار نظر کرده بود، دیمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه پیشنهاد کرد که اوکراینی ها برای آمادگی ساعت های زنگ دار خود را کوک کنند.
روابط روسیه و غرب در ماه های اخیر بیش از پیش متشنج شده است. کشورهای غربی مسکو را به تدارک "تهاجم" به اوکراین متهم می کنند و در این رابطه حضور خود را در شرق اروپا تقویت کرده و تهدید به تشدید تحریم ها می کنند. روسیه همه این ادعاها را رد می کند و یادآور می شود که کی یف به توافقات مینسک پایبند نیست: نیروهای مسلح اوکراین نیمی از پرسنل خود را در نزدیکی خط تماس با منطقه دنباس متمرکز کرده و از سلاح های ممنوعه به نیرویهای مردمی در این منطقه شلیک می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала