Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمان ریمونتادا به دنبال تیم جدید

© REUTERS / Albert Geaسرجیو روبرتو مدافع بارسلونا
سرجیو روبرتو مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
سرجیو روبرتو بازیکن چند کارۀ بارسلونا به دنبال تیم جدید است و به نظر می‌رسد که در پایان فصل از بارسلونا صورت آزاد جدا خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد سرجیو روبرتو، هافبک میانی که توانایی بازی در سمت راست خط دفاعی را دارد، تا پایان فصل با بارسلونا اعتبار دارد و روند تمدید قرارداد او از مدت ها پیش کلید خورده بود.
او حتی چندی پیش رسما اعلام کرد که برای کاهش دستمزد موافق است و می‌خواهد در نیوکمپ بماند. با این هم مدیران بارسا زیاد با تمدید قرارداد او موافق نیستند زیرا احساس می‌کنند که در خط میانی چند بازیکن دارند و در سمت خط دفاع راست نیز سرجینیو دست و دنی آلوز می‌تواند بازی کنند و نیاز به روبرتو که دستمزد بالایی دریافت می‌کند، نیست.
با این حال روبرتو به مدیر برنامه‌هایش گفته است که به دنبال تیم جدید باشد و می‌خواهد در پایان فصل نیوکمپ را ترک کند.
رسانه‌های کاتالانی گزارش داده‌اند که با وجود حمایت ژاوی از تمدید قرارداد روبرتو، باشگاه زیاد موافق این موضوع نیست و به همین دلیل سرجی خواهان پیوستن به تیم دیگری است.
روبرتو که در حال حاضر مصدوم است، در نزد هواداران بسیار دوست داشتنی است زیرا او در پیروزی تاریخی 1-6 بارسلونا برابر پاریسن‌جرمن که به ریمونتادا معروف است، نقش زیادی داشت و گُل ششم تیمش را به ثمر رساند و مسبب صعود بلوگرانا به مرحله بعدی شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала