Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: افتخارات رئال در اروپا نشان می‌دهد که چه تیمی هستند؛ شانس هردو تیم 50-50 است

© REUTERS / MARKO DJURICAماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق
ماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن، قبل از جدال تیمش با رئال مادرید در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به تمجید از حریف پرداخت و آن‌ها را پادشاه اروپا عنوان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، فردا شب حساس‌ترین بازی مرحله رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میان دو تیم رئال مادرید و پاریسن‌جرمن در ورزشگاه پارک د پرانس برگزار خواهد شد و هر دو تیم کار دشواری برای رسیدن به مرحله بعد دارند.
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن، دقایقی قبل در نشست خبری قبل از جدال تیمش با رئال مادرید، به تمجید از حریف پرداخت و آن‌ها را پادشاه اروپا عنوان کرد.
سرمربی پی‌اس‌جی گفت:" رئال مادرید یکی از بهترین باشگاه‌های اروپا است. افتخارات رئال مادرید در اروپا نشان دهنده همه چیز است. به این تیم احترام می‌گذارم و فکر نمی‌کنم روی یک تیم فشار باشد. مهم نیست که چه کسی این تیم را هدایت می‌کند و چه بازیکنانی برای این تیم بازی می‌کنند. شانس هر دو تیم 50-50 است و هیچ تیمی شانس اول پیروزی محسوب نمی‌شود. ما 50 سال است که آرزوی قهرمانی در این رقابت‌ها را داریم اما رئال مادرید با 13 قهرمان پادشاه اروپا است."
وی در مورد مسی گفت:" مسی یک از بازیکنانی است که برای درخشش در چنین رقابت‌های تخصص دارد. او با توانایی و خصوصیاتی که دارد، می‌تواند کمک زیادی برای تیم برای کسب پیروزی کند. لئو شرایط خوبی دارد."
پوچتینو در مورد انتخاب اولش در درون دروازه گفت:" با اصول خود که تا اینجا نتیجه داده، پیش می‌رویم. دو دروازه‌بان خوب داریم و مهم نیست که چه کسی درون دروازه قرار خواهد گرفت. تا اینجای کار همه چیز خوب بوده و به خوبی پیش رفته است."
سرمربی پی‌اس‌جی در مورد جو ورزشگاه پارک د پرانس گفت:" بازی فردا برای ما اهمیت زیادی دارد و هواداران با ما خواهند بود. ما با تشویق و کمک آن‌ها پیروزی خواهیم شد."
پوچتینو در مورد پیروزی تیم سابقش (تاتنهام) در سال 2017 نیز صحبت کرد و گفت:" این موضوع چند سال قبل است. ما در آن زمان در ومبلی 1-2 پیروزی شدیم و به عنوان صدرنشین صعود کردیم. من حالا سرمربی پی‌اس‌جی هستم. ما تابستان گذشته به سر و سامان دادن تیم آغاز کردیم و واضح است که عوامل زیادی در رسیدن به موفقیت نقش دارد. ما ستاره‌های بزرگ و خوبی داریم اما این نمی‌تواند تعیین کننده باشد. ما در گذشته دیده‌ایم که رئال مادرید در لالیگا و جام حذفی ناکام بوده اما موفق به کسب لیگ قهرمانان اروپا شده است."
وی در آخر گفت:" برنامه‌های مشخصی برای این دیدار داریم و باید به پیش حرکت کنیم. بپذیریم که در مسیر درست قرار داریم و مطمئن باشیم که این مسیر به پیروزی می‌انجامد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала