Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنجال رونالدو و رانگنیک بالا گرفت: کریس سرمربی آلمانی را در حد یونایتد نمی‌داند

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
عضو شوید
نشریه آس مدعی است که کریستیانو رونالدو، رالف رانگنیک سرمربی آلمانی را حد و اندازه‌های یونایتد نمی‌داند و معتقد است که وی توانایی بالا بردن در سطح لیورپول و منچسترسیتی را ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، شرایط منچستریونایتد در روزهای آخر مطلوب نیست و این تیم دو بازی آخر موفق به کسب پیروزی نشده است. یونایتد با شکست در برابر خود میدلزبورو از جام حذفی کنار رفت و برابر برابر برنلی در لیگ برتر انگلیس، مساوی کرد.
این تیم در دو بازی آخر تنها دو بار موفق به گُلزنی شده و از 52 شوت به سمت دروازه‌های حریفان، مهاجمان این تیم موفق شده اند دو ضربه را به هدف بزنند.
همین موضوع سبب شد تا رالف رانگنیک سرمربی آلمانی شیاطین سرخ، از مهاجمان تیمش بخواهد تا دقت بیشتر در درون محوطه جریمه به خرچ دهند و آمار گُلزنی تیم را بالا ببرند.
این موضوع و همچنان نیمکت‌نشینی رونالدو در دیدار برابر برنلی سبب شده تا کریس از سرمربی آلمانی تیم انتقاد کند و نارضایتی خود را نشان دهد.
طبق گزارش نشریه آس، کریستیانو رونالدو، رالف رانگنیک سرمربی آلمانی را حد و اندازه‌های یونایتد نمی‌داند و معتقد است که وی توانایی بالا بردن در سطح لیورپول و منچسترسیتی را ندارد.
همچنان ESPN، مدعی است که رونالدو از کار کردن با کریس آرماس راضی نیست و شیوه تمرینات وی را نقد می‌کند.
رونالدو در حالی از شرایط خودش در یونایتد راضی نیست که تابستان با امیدهای فراوانی به این تیم آمده بود اما حالا وضعیت مطابق انتظار این بازیکن پیش نمی‌رود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала