Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

المپیک زمستانی پکن؛ مدال طلای تیمی پرش اسکی به اتریش رسید + عکس

© AP Photo / Gabriele FacciottiСловакций лыжник Адам Зампа во время гигантского слалома на этапе Кубка мира среди мужчин в Валь-д'Изере, Франция
Словакций лыжник Адам Зампа во время гигантского слалома на этапе Кубка мира среди мужчин в Валь-д'Изере, Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
عضو شوید
اتریش امروز (دوشنبه) در بازی‌های المپیک زمستانی پکن در رشته پرش اسکی تیمی مدال طلای را کسب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه بازی‌های المپیک زمستانی پکن، امروز (دوشنبه)، بازی‌های رشته پرش اسکی تیمی برگزار شد و ورزشکاران اتریش موفق شدند مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کنند.
تیم اتریش با حضور فتنر، استفان کرافت، دانیل هوبر و یان هورل در مجموع 942.7 امتیاز به دست آوردند و تیم اسلوونی را با تفاوت 8.3 امتیاز شکست دادند.
مانوئل فتنر در آخرین پرش خود 128 متر پرید و امتیازات تیمش را نسبت به تیم دوم، افزایش داد و مدال طلا را برای کشورش به ارمغان آورد.
آلمان نیز در غیاب آندریاس ولینگر دارنده دو مدال طلا که تست کرونایش مثبت شده بود، با تفاوت اندک نسبت به اسلوونی به مدال برنز رسید.
پس از اتریش، اسلوونی و آلمان که مدال‌های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند، کشورهای نروژ، جاپان و لهستان در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала