Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیندۀ پوچتینو وابسته به دو بازی برابر رئال

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
عضو شوید
آینده سرمربی آرجانتینی پی‌اس‌جی به نتیجه دو بازی رفت‌وبرگشت با رئال در مرحله یک هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بستگی دارد و اگر پی‌اس‌جی از چمپیونزلیگ حذف شود، اخراج پوچتینو در پایان فصل قطعی است.
به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن در سال‌های آخر تلاش‌های زیادی برای برنده شدن عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا انجام داد و با وجود مصارف هنگفت‌ و جذب ستاره‌های نامد‌ار موفق به رسیدن به این هدف نشده‌است.
Игрок Реала Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
ورزش
رسمی؛ راموس بازی برابر رئال را از دست داد + عکس
این تیم که در حال حاضر مخوف‌ترین خط حمله را دارد، در لیگ 1 فرانسه صدرنشین است اما از جام حذفی حذف شده است. سران این تیم که با قهرمانی لیگ خوشحال نمی‌شوند، امیدوار اند پوچتینو بتواند امسال آن‌ها را با ستاره‌هایی که در اختیار دارد، به قهرمانی در اروپا برساند.
با این حال پوچتینو می‌داند که دو بازی مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برایش حکم مرگ‌و‌زندگی را دارد. پوچتینو تا کنون دو بار با تاتنهام در چمپیونزلیگ در مرحله گروهی مقابل رئال قرار گرفته که حاصلش پیروزی در لندن و تساوی در برنابئو بوده است.
او در اسپانیول البته همیشه مقابل رئال شکست خورده است. در حقیقت پوچتینو هفت بار با اسپانیول مقابل رئال قرار گرفت که حاصلش هفت شکست و 21 گل خورده بوده است.
پی‌اس‌جی تجربه حذف رئال از جام یوفا و جام در جام اروپا در دهه نود میلادی را دارد، هر چند که در سال 2017 در چمپیونزلیگ مقابل رئال با نتایج 1-3 و 2-1 باختند و حذف شدند. البته پاریسی‌ها چهار بار هم در مرحله گروهی به مصاف رئال رفته است که حاصلش یک پیروزی برای هر تیم و دو تساوی بوده است.
حالا دیده شود که این تیم در دو بازی رفت‌وبرگشت که در ماه فبروری برگزار خواهد شد، چه نتایجی کسب خواهد کرد و آیا پوچتینو موفق خواهد شد که کهکشانی‌ها را از لیگ قهرمانان حذف و شغل خودش را حفظ کند یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала