ابراز نگرانی پنتاگون از رزمایش های فدراسیون روسیه در دریای سیاه

© Sputnik / Vasiliy Batanov /  مراجعه به بانک تصاویر Navy men during the celebration of the Russian Black Sea Fleet's 230th anniversary in Sevastopol
Navy men during the celebration of the Russian Black Sea Fleet's 230th anniversary in Sevastopol - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2022
عضو شوید
سخنگوی پنتاگون اظهار داشت، که رزمایش های روسیه در دریای سیاه می تواند حاکمیت اوکراین را تهدید کند.
به گزارش اسپوتنیک، جان کربی سخنگوی پنتاگون در مصاحبه ای با MCBC در روز یکشنبه گفت، که رزمایش های روسیه در دریای سیاه می تواند حاکمیت اوکراین را تهدید کند. اما او هیچ مدرکی برای تایید از ادعاهای خود ارائه نکرد.

او گفت: "ما باید این را در چارچوب آنچه [در اطراف اوکراین] در حال رخ دادن است، در نظر بگیریم. ممکن است حاکمیت اوکراین را تهدید کند".

سخنگوی پنتاگون گفت: "این امر درباره تمرینات تانک ها در بلاروس نیز صدق می کند. این ما را نگران می کند".

طوری که پیش از این در سرویس مطبوعاتی ناوگان دریای سیاه رورسیه یادآوری شد، مطابق با برنامه آموزش نیروهای مسلح فدراسیون روسیه برای سال 2022، در ماه های جنوری تا فیبروری، مجموعه ای از رزمایش های دریایی در تمام مناطق مسئولیت این سازمان برگزار می شود.
Военнослужащий с флагом НАТО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2022
ناتو نیروهای خود را در کشورهای عضو این ائتلاف در دریای سیاه اعزام می‌کند
ناوگان تحت نظارت عمومی فرمانده کل نیروی دریایی روسیه دریاسالار نیکولای اومنوف. تمرکز اصلی این رزمایش ها بررسی اقدامات ناوگان و نیروهای هوافضا برای حفاظت از منافع ملی روسیه در اقیانوس جهانی و همچنین مقابله با تهدیدات نظامی روسیه از مسیرهای دریایی و اقیانوسی است.

یادآوری می کنیم، که پسین ها در کشورهای غربی و همچنین اوکراین، اغلب اظهاراتی در مورد حمله احتمالی روسیه به خاک اوکراین منتشر شده است. دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه، این اطلاعات را بیهوده و تشدید تنش بی اساس خواند و تاکید کرد که مسکو هیچ کسی را تهدید نمی کند. وی در عین حال احتمال تحریکات برای توجیه چنین اظهاراتی را رد نکرد و هشدار داد که تلاش برای حل بحران در جنوب شرق اوکراین با زور، جدی ترین عواقب را در پی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала