روسیه داستان سیاسی دوپینگ "کامیلا ولیوا" را محکوم کرد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Флаг на здании Государственной Думы РФ на улице Охотный ряд в Москве
Флаг на здании Государственной Думы РФ на улице Охотный ряд в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2022
عضو شوید
رئیس کمیته ورزش دومای دولتی روسیه لئونید اسلوتسکی در میان شایعات در مورد پرونده دوپینگ والیوا اسکیت باز روسی، از برگزار کنندگان خواست از سیاسی کردن ورزش پرهیز کنند.
به گزارش اسپوتنیک، لئونید اسلوتسکی، رئیس کمیته امور بین المللی مجلس (نمایندگان) دومای روسیه، برچسب دوپینگ به کامیلا ولیوا، اسکیت باز روسی را غیر قابل قبول و سیاسی خواند.
آقای اسلوتسکی در کانال تلگرامی اش نگاشته است: "این داستان با توجه به علاقه ناسالم غرب به بازیکنان المپیک روسیه، سوالات زیادی را ایجاد می کند و همه ما مشتاقانه منتظر تصمیم دادگاه داوری ورزش هستیم و امیداوریم که این تصمیم حقیقی باشد".
The sign of the International Olympic Committee (IOC) Headquarters in Lausanne - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2022
ورزش
کمیته بین‌المللی المپیک در مورد دوپینگ ورزشکار روس چه گفت؟
این در حالی‌ست که آژانس جهانی تست‌های دوپینگ روز جمعه اعلام کرد که تست دوپینگ والیوا، ورزشکار 25 سال روس، مثبت است، نتیجه آزمایش توسط آزمایشگاه ضد دوپینگ در استکهلم در 8 فبروی فرستاده شد، پس از مسابقات اسکیت در پکن، جای که این ورزشکار روس مدال طلا را گرفته بود. در حال حاضر، والیوا مجاز به ادامه حضور در بازی ها است، تصمیم دادگاه داوری ورزش در مورد این وضعیت تا 15 فوریه انتظار می رود.
اسلوتسکی در تلگرام خود نوشت: "این داستان با توجه به رفتار نامنسب المپیکی های روسیه در غرب، سوالات زیادی را ایجاد می کند. و همه ما مشتاقانه منتظر تصمیم دادگاه داوری ورزش هستیم و امیدواریم که این تصمیم عینی باشد."
وی با استناد به سخنان رئیس آژانس ضد دوپینگ آمریکا (USADA) تراویس تایگرت خاطرنشان کرد: "در بازی‌های المپیک زمستانی، "ایالات متحده با قدرت و اساس تلاش می‌کند تا یک رسوایی با مضامین سیاسی را ایجاد کند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала