Gucci متهم به تبعیض علیه زنان حامله دار شد

© AP Photo / Antonio CalanniМодель с головой на показе Gucci осень-зима 2018-2019 в рамках миланской Недели моды
Модель с головой на показе Gucci осень-зима 2018-2019 в рамках миланской Недели моды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2022
عضو شوید
یک تن از کارمندان خانه مُد ایتالیایی گوچی جزئیات ناخوشایند کار در این شرکت را فاش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کورتنی فلینت، مدیر ارشد رسانه ای این شرکت، توضیح داد که در جریان حامله داری خود با تبعیض از سوی مقامات خود مواجه شده است. به گفته وی، سلنا کالواریا آمر وی، او را متهم کرده که زمان کمتری را به کار اختصاص می دهد و به همین علت او را تنزل داده است. علاوه بر این، این زن "بدون صلاحیت" خوانده شد و نیز تهدید به اخراج شده است.
هفته مد عربی در دبی./ طراح مد، آماتو کوتور. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
چندرسانه ای
هفته مد عربی دبی
هنگامی که فلینت علیه رئیس خود شکایت کرد، خاطرنشان نمود که رئیس اهداف تبعیض آمیز او را انکار نکرده است. بر علاوه، او برای کمک به بخش منابع انسانی مراجعه کرده، اما کارمندان به او پیشنهاد کردند که از کار کناره گیری کند زیرا هیچ مدرکی برای تأیید تبعیض علیه فلینت نیافته اند.
بنابراین، وکلای سازمان حقوقی نیویارک Wigdor LLP دوسیه قضایی این خانم را تحت مطالحه قرار دادندد. آنها شکایت تبعیض را به کمیسیون فرصت های شغلی (EEOC) ارائه کردند زیرا رفتار Calvaria برخلاف قانون مرخصی خانواده و طبی (FMLA) می باشد.
نمایش مجموعه لباس های طراحان مد در چارچوب دوازدهمین اجلاس بین المللی اقتصادی جهان اسلام روسیه. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2021
چندرسانه ای
نه تنها حجاب؛ برنامه مد برای زنان مسلمان در روسیه
خبرنگاران دیلی میل برای اظهار نظر در مورد این حادثه با نمایندگان گوچی تماس گرفته اند.
در ماه جنوری، گوچی به دلیل داشتن ببر در یک تبلیغ جدید مورد انتقاد آنلاین قرار گرفت. به گفته این نشریه، این برند لوکس مجموعه تبلیغاتی GucciTiger را که به سال ببر اختصاص داده است، ارائه کرده است. خط ذکر شده شامل لباس و اکسسوری است که با تصویر حیوان چاپ شده است. علاوه بر این، مدل‌های که محصولات جدید را تبلیغ می‌کنند، در استودیو که توسط چندین ببر احاطه شده‌اند، عکس گرفته‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала