Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ داگلاس کاستا به ال‌ای‌گلکسی پیوست + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر داگلاس کاستا
داگلاس کاستا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال ال‌ای گلکسی آمریکا داگلاس کاستا بازیکن بایرن مونیخ را رسما به خدمت گرفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ ماه گذشته تصویری از داگلاس کاستا با لباس تیم فوتبال ال‌ای‌گلکسی منتشر شد و هفته پیش نیز صفحه ویکی پیدیا او را بازیکن تیم آمریکایی مشخص کرد اما لحظات قبل باشگاه MSL تأیید کرد که ستاره برزیلی را به خدمت گرفته است.
این بازیکن روز سه‌شنبه، پس از رسیدن با پرواز یونایتد از ریودوژانیرو از طریق هیوستون، مستقیماً به دفاتر گلکسی رفت تا با مقامات باشگاه ملاقات کند و سپس با همسرش به بازی لیکرز رفت.
و سرانجام امروز این تیم اعلام نمود که داگلاس کاستا ملی پوش برزیلی که با سه باشگاه بزرگ اروپایی بازی کرده را تا فصل 2023 به خدمت گرفته است.
کاستا که با گرمیو در لیگ دسته دوم برزیل به صورت قرضی بازی می‌کرد، تابستان امسال قراردادش به پایان می‌رسید و سپس یک سال و نیم آینده را در آمریکا تحت قرارداد با این تیم بازی خواهد کرد.
جزئیات مالی این قرارداد اعلام نشده اما بنا به گزارش‌ها حداقل 5 میلیون دالر ارزش دارد. کاستای 31 ساله ضمن حضور در یک باشگاه بزرگ، همچنان جایگاه بین المللی‌اش را حفظ خواهد کرد.
کاستا 31 بازی برای برزیل انجام داد، از جمله دو بازی روی نیمکت در جام جهانی 2018 و در بیش از 400 بازی در تمام رقابت‌ها در 13 فصل در اروپا به میدان رفته، جایی‌که او 22 جام را با شاختار دونتسک، بایرن مونیخ و یوونتوس به دست آورد. اما به دلیل مصدومیت‌هایی که او را پیش از 30 سالگی به فکر بازنشستگی می‌انداخت، کاستا تنها یک بار در بیش از 27 بازی در یک فصل لیگ داخلی ظاهر شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала