Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام آنچلوتی برای دیدار با پاریسن‌جرمن؛ ترکیب قوی‌تر برای کسب نتیجه مطمئن + عکس/ویدیو

© REUTERS / Juan Medinaرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید برای روز سه‌شنبه برنامه جدید و قوی‌تری را در نظر گرفته تا بتواند به نتیجه مطمئنی دست یابد.
به گزارش اسپوتنیک؛ سه‌شنبه هفته پیش رو تیم‌های فوتبال پاریسن‌جرمن و رئال مادرید در پاریس دیدار می‌کنند.
برای این بازی کارلو آنچلوتی قوی‌ترین ترکیب خود را در نظر گرفته که در مصاف با تیمی متشکل از کهکشانی‌های جدید به میدان برود که با بودجه قطر ساخته شده است. همه نگاه‌ها به دو بازیکن فرانسوی خواهد بود، کریم بنزما و فرلاند مندی. آنها تنها دو بازیکن در ترکیب اصلی مادرید هستند که مشکلات مصدومیت دارند. ترکیب ستاره‌های آنچلوتی در پاریس از کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی؛ کاسمیرو، کروس، مودریچ؛ آسنسیو، بنزما و وینیسیوس تشکیل خواهد شد.
هر دو بازیکن در چند روز گذشته به سختی در والدبباس کار کرده‌اند تا آمادگی خود را برای بازی اعلام کنند.
برای آنچلوتی، هر دو نقش کلیدی در این مرحله یک هشتم نهایی خواهند داشت. مندی گزینه اول او در دفاع چپ است (در حالی که مارسلو کیفیتی در جلو دارد، اما از نظر دفاعی قوی نیست) و بنزما به دلیل تجربه و رهبر بودن در حملات سه نفره مادرید مهم است. فقط باید فیلمی از شکست 1-0 در سن مامس و بازی گرانادا در برنابئو را تماشا کنید، تا ببینید چقدر مادرید به او وابسته است.
بنزما به احتمال زیاد سفر ویارئال را از دست خواهد داد
کریم با کادر فیزیکی باشگاه کار می‌کرد - گاهی اوقات تا چهار ساعت در روز در والدبباس، به همین دلیل است که او هنوز برای تمرین با گروه اصلی آماده نیست. احمقانه است که او در این مرحله شرایطش را بدتر کند، به همین دلیل است که بنزما احتمالا برای بازی شنبه لیگ خارج از خانه مقابل ویارئال استراحت خواهد داشت. آنچلوتی متقاعد شده که می‌تواند بازی روز سه‌شنبه را در پاریس با کریم آغاز کند و قول داد هر کاری که می‌تواند انجام دهد تا در دسترس باشد. بنزما می‌داند که مقابل دوست خوبش امباپه قرار خواهد گرفت و عملکرد هر دو مهاجم در فرانسه به دقت مورد بررسی و مقایسه قرار خواهد گرفت. تمرین دیروز و امروز یکسان بود - فیزیوتراپی به دنبال آهسته دویدن و کار با توپ به پایان رسید. البته هیچ چیز خیلی سخت و بدون خطر نیست.
مندی در عین حال، بخشی از دو جلسه تمرینی اخیر را با گروه انجام داده است. این نشان می‌دهد که او حداقل بخشی از بازی روز شنبه مقابل ویارئال را از دست خواهد داد. آنچلوتی می‌تواند به مارسلو که مقابل گرانادا محکم به نظر می‌رسید، بچسبد و مندی را برای 20-30 دقیقه پایانی به بازی بیاورد تا حداقل کمی قبل از دیدار PSG زمان بازی داشته باشد.
وینی، ایسکو، آسنسیو
کریم که در این فصل 24 گل و 9 پاس گل داشته، همچنان در پایتخت خواهد ماند. وینیسیوس از محرومیت بازگشته و آنچلوتی می‌داند که عاقلانه است که مطمئن شود بهترین گلزن تیم به موقع برای نبردهای بزرگ‌تر بهبود یافته است. در صورتی که بنزما در چند روز آینده دچار عود مصدومیت همسترینگ نشود، او به همراه تیم به پاریس خواهد رفت.
آنچلوتی در این فصل فقط یک بار توانسته ستاره‌اش را در ترکیب 11 نفر اول به میدان بفرستد. که با آن 2-0 از سد اتلتیکو در 12 دسامبر به برتری رسید.
لوکا یوویچ یک گزینه در حمله مقابل ویارئال است، اگرچه با توجه به این‌که یک بازی خارج از خانه است، آنچلوتی می‌تواند خط مقدمی بازی قبلی را تکرار کند که ایسکو به عنوان شماره 9 کاذب با آسنسیو در سمت راست و وینیسیوس در سمت چپ بازی نماید. تنها 72 ساعت دیگر، مادرید بازی مهم را برگزار می‌کند که می تواند روند صعود آنها را در لالیگا و لیگ قهرمانان مشخص می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала