آزمایش دستگاه بمب افکن "دامبا" قوای زمینی روسیه

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر Учения артиллерийских подразделений на Сергеевском полигоне в Приморском крае
Учения артиллерийских подразделений на Сергеевском полигоне в Приморском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2022
عضو شوید
قوای مسلح روسیه از دستگاه های زمینی DP-62 "Damba" در کامچاتکا انداخت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه خبر داده است که قوای مسلح روسیه در تطبیقات کامچاتکا از سیستم های بمباران راکتی استفاده کرد.
راکت‌اندازهای قطعات ضدخرابکاری دشمن از تشکیل کشتی‌های حمایتی ساحل بحری قوای بحری شمال شرق روسیه در مواضع غیر مجهز ساحل خالاکتیرسکی مستقر شدند. قبل از موضع گیری، وسایل نقلیه بر گردنه ها و برف بکر در نوار ساحلی غلبه کردند.
DP-62 در یک محدوده بحیره در بحر آزاد در فاصله حداکثر سه کیلومتری از خط ساحلی انداخت کرد. مهمات خاص تخریب عمق تا 50 متر را تضمین کرد. این امر باعث شد تا خرابکاران فرضی در طول تمرینات از بین بروند.
پنتاگون بار دیگر از قدرت فوق العاده ارتش روسیه سخن گفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2021
پنتاگون بار دیگر از قدرت فوق العاده ارتش روسیه سخن گفت
سیستم پرتاب راکت بمب افکن "دامبا" بر اساس سیستم پرتاب راکت Grad ایجاد شد. این مجموعه به شما اجازه می دهد تا به نیروهای خرابکار دشمن در خط ساحلی ضربه قوی وارد نماید. همچنین، پرتابه DP-62 به شما امکان می دهد کشت های کوچک را مورد اهدف قرار دهید.
در ماه جنوری، عمله توپخانه سربازان قوای بحری شمال در طول تمرینات در قطب شمال از توپخانه استفاده کردند. سربازان بحری به اهدافی که شبیه نیروهای دشمن بودند، ضربه وارد نمودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала