Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

4 سال زندان در فرانسه؛ مجازات حیوان‎‌آزاری زوما

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر چلسی - لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
چلسی - لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2022
عضو شوید
مدافع فرانسوی سابق چلسی ممکن است به چهار سال زندان در فرانسه محکوم شود.
به گزارش اسپوتنیک، اخیرا ویدیویی از زوما منتشر شده بود که نشان می داد مدافع 27 ساله وستهام به گربه ای در خانه اش لگد می زند. این فیلم توسط یوان برادر زوما منتشر شده بود که فیلمبردار در حال خندیدن به گربه آزاری بود.
در همین حال، هواداران وستهام در ورزشگاه لندن در بازی با واتفورد نشان دادند که چقدر از رفتار ناخوشایند این بازیکن عصبانی هستند. در حقیقت هر بار که زوما صاحب توپ می شد، با صدای سوت شدید هواداران مواجه می شد.
باشگاه وستهام رفتار کورت زوما را محکوم کرده بود و اعلام کرده بود که کمیته انضباطی باشگاه به این پرونده رسیدگی خواهد کرد.
این باشگاه اعلام کرده بود که با کورت صحبت کرده اند و هر گونه اقدامات خشونت آمیز علیه حیوانات را محکوم می کنند.
در همین حال گفته می‌شود که مدافع باشگاه وستهام ممکن است به دلیل لگد زدن به گربه مدت چهار سال را در زندانی در فرانسه سپری کند.
این در حالی‌ست که پیش از این زوما بابت این رفتار عذرخواهی نیز کرده بود.
زوما گفت:
" می خواهم به خاطر کاری که کردم، عذرخواهی کنم. توجیهی برای رفتار من وجود ندارد و صادقانه می گویم که پشیمان هستم. از هر کسی که به خاطر این ویدیو ناراحت شده، عذرخواهی می کنم. باید اعلام کنم که حال هر دو گربه ما خوب است و سلامت هستند. کل خانواده آنها را دوست دارند و این برخورد یک رفتار ناگهانی بود که دیگر تکرار نخواهد شد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала