Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه و بارسا را رد کردم تا سویایی شوم

© AP Photo / Frank AugsteinAnthony Martial en el Manchester United
Anthony Martial en el Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2022
عضو شوید
آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی منچستریونایتد در مورد انتقال قرضی‌اش به تیم اسپانیایی صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، آنتونی مارسیال مهاجم 26 ساله شیاطین سرخ که در حال حاضر به صورت قرضی در سویا توپ می‌زند در مورد پیشنهادهایی که در زمستان با آن‌ها روبرو شده، صحبت کرده است.
مارسیال در صحبت با نشریه‌ی اختصاصی سویا گفته است:
یوونتوس برای جذب من تلاش کرد. من با مدیر برنامه‌هایم در این خصوص مشورت کردم اما در نهایت به او گفتم که می‌خواهم به سویا بروم. انتقال به سویا، بهترین گزینه برای من و خانواده‌ام بود. بارسلونا هم با مدیر برنامه‌هایم تماس گرفت اما چیزی جدی نشد.وقتی من حرفی می‌زنم، به آن پایبند هستم و خواسته‌ام پیوستن به سویا بود.
هدف من حضور در جام جهانی 2022 است. من در جام جهانی 2018 حضور نداشتم و فرانسه قهرمان شد. این بار هر کاری می‌کنم تا در قطر حضور داشته باشم. سویا باشگاهی عالی است و اگر خوب بازی کنم، شانس خوبی برای حضور در جام جهانی خواهم داشت.
همه چیز به خودم بستگی دارد. درست است که قراردادم با سویا تا پایان فصل است اما در فوتبال هرگز نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.
مارسیال پس از انتقال گران‌قیمت از موناکو به من‌یونایتد در زمان لوئیز فن‌خال و گلزنی در نخستین بازی در دربی انگلستان مقابل لیورپول، عملکردی ضعیف از خود نشان داد و نتوانست انتظارات را برآورده کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала