Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خواست‌های مدافع چلسی برای تمدید قرارداد مشخص شد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونی رودیگر
آنتونی رودیگر  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2022
عضو شوید
آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی، دو خواست عمده برای تمدید قرارداد دارد و اگر آن‌ها از سوی مدیران برآورده شود، در استمفورد بریج خواهد ماند.
به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد و مذاکرات برای تمدید قرارداد تا حالا نتیجه‌ای مثبتی نداشته است. این بازیکن که قبل از این چندبار پیشنهاد تمدید را رد کرده بود، آخرین پیشنهاد این باشگاه را نیز رد کرد و جدایی وی در پایان فصل متصور است.
نشریه اتلتیکو اما امروز در گزارشی مدعی شده که رودیگر دو خواسته از سران باشگاه چلسی دارد و در صورتی که خواسته‌هایش برآورده شود، قرارداد خودش را تمدید خواهد کرد.
طبق این گزارش، رودیگر دستمزد 260 هزار یورویی در هفته و همچنان مبلغی به عنوان پاداش تمدید طلب کرده است و به مدیران باشگاه گفته که تنها با این شرایط قرارداد خودش را تمدید خواهد کرد.
رودیگر که در حال حاضر از چلسی 100هزار پوند در هفته دستمزد دریافت می‌کند، اخیراً پیشنهاد تمدید قرارداد که در آن دستمزد 160 هزارپوندی در هفته برایش در نظر گرفته شده بود، رد کرد و به نماینده‌اش گفت که دستمزد بیشتری تقاضا کند.
گفته می‌شود که رئال مادرید و پاریسن‌جرمن شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند و امیدوار اند وی قراردادش را تمدید نکند و به صورت آزاد به این تیم‌ها بپیوندد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала