نشانه های رشد الزایمر در جوانان

© AP Photo / Charlie Riedel Эрик Рей работает из дома в Оверленд-Парке, США
 Эрик Рей работает из дома в Оверленд-Парке, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2022
عضو شوید
اختلال حافظه از نخستین نشانه های بیماری آلزایمر است.
به گزارش اسپوتنیک، الیسا کوروتینا کارشناس مغز و اعصاب و توانبخشی اعصاب گفت، که کاهش تمرکز و اختلال حافظه در جوانان در حین فعالیت ذهنی ممکن است نشان دهنده دچارشدن به بیماری آلزایمر باشد.
این پزشک گفت: پیش از این آسیب شناسی در جوانان بسیار نادر بود، اما اکنون کارشناسان به طور فزاینده ای بیماری آلزایمر را در جوانان شناسایی می کنند.
Decima Assise, who has Alzheimer's disease, and Harry Lomping walk the halls, Friday, Nov. 6, 2015, at The Easton Home in Easton, Pa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
کشف روشی برای شکست بیماری آلزایمر در روسیه
به گفته وی، نقص حافظه در مراحل اولیه توسعه این بیماری رخ می دهد، اما فراموشی رتروگراد خطرناک ترین انحراف در نظر گرفته می شود.
این متخصص توضیح داد: بیمار اتفاقات دوران جوانی خود را به خوبی به یاد می آورد و اصلاً به یاد نمی آورد که صبحانه چه خورده است.
بیماری آلزایمر در هنگام چند وظیفه بیشتر آشکار می شود. فرد شروع به تجربه مشکلات حافظه، تفکر و توجه می کند، بنابراین قادر به انجام وظایف خاصی نیست.
در چنین مواردی، کوروتینا توصیه می کند، که فوراً با یک کارشناس مغز و اعصاب تماس بگیرید.
پیش از این، محققان دانشگاه Edith Cowan دریافته بودند، که مصرف روزانه قهوه خطر دچار شدن به اختلالات شناختی خفیف و بیماری آلزایمر را کاهش می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала