Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت کامل الکاپیتانو در مصاف با تیم قدیمی

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2022
عضو شوید
کادر پزشکی پاریسن‌جرمن اعلام کرد که سرخیو راموس در بازی لیگ قهرمانان برابر رئال کاملا غایب خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک؛ کادر پزشکی باشگاه پاریسن‌جرمن فرانسه اعلام نمود که در بازیبا رئال مادرید در لیگ قهرمانان سرخیو راموس به کلی غایب است در حالی‌که نیمار در تست آمادگی جسمانی حضور یافته و بازی کردن او تأیید نشده است.
البته این امر در حالی رخ می‌دهد که گفته می‌شود کابوس مصدومیت راموس رو به پایان است و این بازیکن در اواسط هفته بعدی به تمرینات باز خواهد گشت.
او که پس از پیوستن به پاریسی‌ها از تابستان گذشته تا کنون تنها 5 بازی انجام داده (مجموعاً 283 دقیقه) انتظار می‌رود به میادین برگردد اما نمی‌تواند به تمرینات کامل همراه با توپ بپیوندد و در دسترس بودن او مقابل تیم قدیمی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا در 15 فبروری در تردید جدی قرار می‌گیرد. پس از بازی یکشنبه مقابل لیل، پاریسن‌جرمن فقط یک بازی قبل از بازی اروپایی دارد، برابر رن در 11 فبروری و فرصت دارد بازیکنانی که از مصدومیت رهایی یافته‌اند را آزمایش نماید.

در همین حال اما پوچتینو می‌گوید: "نیمار قبل از بازی رئال مادرید ارزیابی خواهد شد."

وضعیت نیمار شبیه راموس است. این بازیکن برزیلی به تمرینات بازگشته اما ارزیابی پی‌اس‌جی در مورد حضور او در بازی رئال مادرید دلگرم کننده نیست.

باشگاه پاریسی اعلام کرد: "نیمار جونیور امروز درمان بیشتری دریافت کرد، بنابر این او به مدت 48 ساعت در باشگاه خواهد ماند و سپس پروتکل بهبودی نسبی خود را با گروه از سر خواهد گرفت."

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن در پاسخ به رسانه‌ها پیش از بازی لیل گفت: "تکامل نیمار مطلوب است. هفته آینده برای ارزیابی پیشرفت او و این‌که ببینیم چند درصد شانس حضور او در بازی مهمی مانند بازی رئال مادرید را دارد، تعیین کننده خواهد بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала