Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید با آرائوخو هدف اصلی بارسا در فبروری

© REUTERS / ALBERT GEAبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2022
عضو شوید
سران بارسلونا تلاش دارند تا بزودی قرارداد رونالد آرائوخو را تمدید کنند و مانع رسیدن سایر تیم‌های مطرح اروپایی به او شوند.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد فعلی رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه‌ای و 22 ساله بارسا تا ماه جون سال 2023 اعتبار دارد و گزارش‌ها از اسپانیا می‌رساند که مذاکرات بر سر تمدید قرارداد از اوایل فصل متوقف شده است.
اسپورت روز گذشته گزارش داد که چندین تیم لیگ برتری علاقه‌مند به این بازیکن هستند و چلسی نامزد اصلی برای جذب او در تابستان آینده است.
با این حال ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا می‌گوید که باشگاه سخت کار خواهد کرد تا ملی پوش اروگوئه‌ای را که در این فصل 24 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده را متقاعد کند که برای مدت طولانی در این تیم بماند.

ژاوی به اسپورت گفت: "البته این یک اولویت است. رونالد یک مدافع میانی بسیار مهم است. او به ما کمک زیادی می کند. ما واقعا از عملکرد او خوشحالیم. او بازیکنی دوست داشتنی در رختکن است. تمدید قرارداد او با باشگاه و ایجنتش یکی از اولویت‌های ما در ماه جاری است."

آرائوخو اولین بازی خود را برای بارسلونا در اکتبر 2019 انجام داد و شروع بدی برای تیم بزرگسالان داشت زیرا پس از 15 دقیقه از زمین بازی اخراج شد.
این مدافع میانی در فصل 2020-21 به طور منظم زیر نظر رونالد کومان بازی کرد. او در این فصل در تیم اصلی حضور داشته است، اما در ماه اکتبر از ناحیه همسترینگ آسیب دید که او را حدود یک ماه دور نگه داشت.
با توجه به درخشش او در بازی‌های آخر بارسا در تلاش است تا هر طور شده قرارداد وی را تمدید کند و مانع رسیدن سایر تیم‌ها به بازیکن آینده‌دار خود گردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала