Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقام سخت از اتلتیکو؛ رونمایی ژاوی از بارسای وحشتناکش

© REUTERS / NACHO DOCESoccer Football - FC Barcelona, Atletico Madrid and Real Madrid scarves are displayed inside a store at Las Ramblas as twelve of Europe's top football clubs launch a breakaway Super League - Barcelona, Spain - April 19, 2021
Soccer Football - FC Barcelona, Atletico Madrid and Real Madrid scarves are displayed inside a store at Las Ramblas as twelve of Europe's top football clubs launch a breakaway Super League - Barcelona, Spain - April 19, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2022
عضو شوید
بارسلونا در شبی که ژاوی به ستاره‌های جدیدش بازی داد، حریف تنومندش را از پیش رو برداشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ در بیست‌وسومین هفته از بازی‌های لالیگای اسپانیا امشب ورزشگاه نیوکمپ با حضور 74 هزار و 221 تماشاگر؛ میزبان اتلتیکومادرید بود و سرانجام این رقابت را کاتالان‌ها 4-2 برنده شدند.
در این دیدار که پربرخورد دنبال شد؛ ژاوی از ستاره‌های جدیدش رونمایی کرد اما گریزمن غایب بود، کاراسکو در دقیقه 8 خیلی زود مهمان را به گل رساند. هنوز خوشحالی این تیم تمام نشده بود که جوردی آلبا روی پاس دنی آلوز بازی را به تساوی کشید.
در ادامه نیز گاوی با یک ضربه دیدنی روی پاس آداما ترائوره (ستاره جدید بارسا) در دقیقه 21 بازی اختلاف را بیشتر ساخت.
تا این‌که مهمان خواست به خود بیاید، آرائوخو نیز در دقیقه 43 حساب کار را 3-1 ساخت و خیال بارسا را بابت برتری در نیمه اول راحت ساخت.
در همان آغاز نیمه دوم (دقیقه 49) دنی آلوز نیز در مقابل دروازه صاحب توپ شد و با شوت محکم توپ را از زیر دستان اوبلاک داخل تور ساخت و بازی را 4-1 کرد.
لوئیز سوارز هم که در مقابل تیم سابق‌اش بازی می‌کرد، در دقیقه 58 روی پاس خیمنز گل دوم اتلتیکو را به ثمر رساند تا حساب کار 4-2 شود.
اتلتیکو که پس از این گل بهتر شده بود و هجومی بازی می‌کرد، دنی آلوز با خطای خشن روی بازیکن مهمان در دقیقه 69، پس از بررسی VAR کارت سرخ مستقیم گرفت و از میدان اخراج شد.
با وجودی که یک دقیقه بعد ترائوره بیرون رفت و اوبامیانگ برای اولین بار وارد زمین شد، در ادامه هیچ تغییری در نتیجه نیامد و بازی سرانجام با حساب 4-2 خاتمه یافت تا بارسا پس از بازار زمستانی و رخصتی‌های ملی، به برتری درخشان و ارزشمندی دست یابد.
با این نتیجه بارسلونا 38 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد و اتلتیکو در امتیاز 36 باقی ماند و به رده پنجم سقوط کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала