Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: بازی با اتلتیکو شبیه فینال است، سوارز باید تشویق شود

© AFP 2023 / KARIM JAAFARژاوی
ژاوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با اتلتیکومادرید، حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، فردا شب حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لالیگا، در ورزشکاه نیوکمپ میان بارسلونا و اتلتیکومادرید برگزار خواهد شد و هر دو تیم دیدار فوق‌العاده دشواری در پیش دارند.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با اتلتیکومادرید، حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
ژاوی در مورد بازی با اتلتیکومادرید گفت:" این بازی مثل یک فینال است و می‌دانیم که تا چه اندازه دشوار خواهد بود. بازی خیلی سختی است ولی در نوکمپ به میدان می‌رویم و با حمایت هواداران، سه امتیاز را می‌خواهیم. نبرد و رقابت تا پایان، هدف ما خواهد بود."
سرمربی بارسا در مورد بازگشت دمبله گفت:" هیچ راه حلی برای او پیدا نشد. او بخشی از باشگاه و بخشی از تیم است. او هنوز با ما قرارداد دارد، با مدیران دیدار کردم و در نهایت تصمیم گرفتیم که او برگردد. خود بازیکن هم رفتار حرفه‌ای دارد و این تصمیم باشگاه هم بود. اگر صلاح بدانم از او استفاده خواهم کرد."
وی در مورد دو خرید دیگر تیمش گفت:" هر دو به طور طبیعی با ما تمرین کرده‌اند و شاید وضعیت ترائوره بهتر باشد. فردا تصمیم می‌گیرم که چه کسی در ترکیب باشد. هر دو در دسترس هستند ولی شاید آداما کمی آماده‌تر بنظر برسد ولی هر دو بسیار هیجان زده هستند. هر دو با چیزی که در ذهنم داشته‌ام مطابقت دارند و هر دو خرید بسیار عالی بودند."
هرناندز در مورد سوراز نیز صحبت کرد و گفت:" او شایسته تشویق هواداران بارسلونا است . او بهترین مهاجم مرکزی بارسا در طی 20 تا 30 سال اخیر بوده است البته همراه اتوئو. باید از او با افتخار پذیرایی کرد. فردا او یک تشویق بزرگ خواهد داشت."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала