Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد شدید خوزه مورینیو از سبک بازی تیم ندیم امیری

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2022
عضو شوید
خوزه مورینیو سرمربی پرتگالی آ.اس رُم پس از توقف تیمش برابر جنوا، از سبک بازی این تیم انتقاد کرد و اظهار داشت که آن‌ها زشت بازی کردند و به هدف شان رسیدند.
به گزارش اسپوتنیک، در نخستین بازی از هفته بیست‌وچهارم رقابت های سری‌آ ایتالیا، رم در ورزشگاه المپیکو میزبان جنوا بود و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در این بازی ندیم امیری بازیکن آلمانی افغانی‌الاصل، نخستین بازی خود را برای جنوا انجام داد و نقش موثری در توقف تیم خوزه مورینیو در دیدار خارج از خانه داشت.
سرمربی پرتگالی آ.اس رُم پس از توقف تیمش برابر جنوا، از سبک بازی این تیم انتقاد کرد و اظهار داشت که آن‌ها زشت بازی کردند و به هدف شان رسیدند.
او به خبرنگاران در این مورد گفت:" جنوا برای یک امتیاز بازی می‌کرد تا شرایط خود را بهتر سازد. آنها زشت بازی کردند و توانستند به آن چیزی که می خواستند، برسند؛ این انتقاد نیست زیرا شاید اگر من هم جای آن‌ها بودم همین کار را انجام می‌دادم. بازی در برابر چنین تیمی دشوار است و ما سعی کردیم از جناحین به آن‌ها حمله کنیم. با این همه جنوا مستحق احترام است چرا که آنها برای کسب یک امتیاز بازی کردند و به آن چیزی که می خواستند رسیدند."
آقای خاص در حالی این صحبت‌ها را که توقف تیمش ناامید کننده بود و شانس رسیدن به جایگاه پنجم جدول را به راحتی از دست داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала