زندگی شاد مرد تایلندی در کنار 8 زن خود + عکس

© NksagarЛюбимые женщины татуировщика Сорота – как таец делает счастливыми сразу 8 жен
Любимые женщины татуировщика Сорота – как таец делает счастливыми сразу 8 жен - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2022
عضو شوید
در حالی که برای اکثر مردان چند همسری بسیار دشوار است که حتی با دو همسر در یک خانه زندگی کنند، مردی در تایلند پس از انتشار داستان زندگی با 8 همسر جوان زیر یک سقف در شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از کاربران را شوکه کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه سان، این مرد که اونگ دام سوروت نام دارد یک هنرمند خالکوبی است. او پس از حضور در یک برنامه تلویزیونی که در آن داستان خود را روایت می‌کرد، به شهرت رسید.
وی در طول این مصاحبه گفت که همسرانش با یکدیگر به خوبی کنار می‌آیند و همه آن‌ها رابطه خانوادگی هماهنگ با هم دارند.
سوروت چگونه با همسرانش آشنا شد؟
نحوه آشنایی او با همسران جوانش نیز بسیار جالب است. در طول مصاحبه، سوروت فاش کرد که با همسر اولش، نونگ اسپرایت، در عروسی یکی از دوستانش آشنا شده است. وی از او خوشش آمد و از او پرسید که آیا دوست دارد با او ازدواج کند.
به همین ترتیب، وقتی همسر دومش نونگ ال را در بازار دید، عشق در نگاه اول بود. در کمال تعجب، این زن نیز با وجود اطلاع از همسر اولش، با سوروت موافقت کرد.
او در طی این مصاحبه فاش کرد که با همسر سوم خود در شفاخانه آشنا شده است، در حالی که به ترتیب در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک و تیک تاک با همسر چهارم، پنجم و ششم خود آشنا شده است. سوروت با هسمر هفتم خود در معبد آشنا شد و همسر هشتم خود را زمانی که با چهار همسرش در تعطیلات به سر می‌برد معرفی شد. این مرد از همسر اولش یک فرزند دارد و دو همسر دیگر باردار هستند.
به گفته این مرد تایلندی، همسرانش در چهار اتاق زندگی می‌کنند در هر اتاق دو همسر. او خاطرنشان کرد که بسیاری به اشتباه معتقدند که او بسیار ثروتمند است، زیرا از چنین خانواده‌ای حمایت می‌کند. سوروت می‌گوید که همه همسران پول خود را خودشان به‌دست می‌آورند. آنها محصولات دست ساز و لوازم جانبی را می‌فروشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала