Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ جدایی اوبامیانگ از آرسنال تایید شد

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHНападающий "Арсенала" Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами "Челси" - "Арсенал" (29 мая 2019). Баку
Нападающий Арсенала Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2022
عضو شوید
باشگاه آرسنال به صورت رسمی تایید کرد که پیر امریک اوبامیانگ با توافق دوطرف قراردادش را فسخ کرده و از این تیم جدا شده است.
به گزارش اسپوتنیک، پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی و ناراضی آرسنال که به دلیل بی‌نضباطی از فهرست بازیکنان آرسنال خط خورد و در بیشتر بازی‌های آخر این تیم روی نیمکت نشسته بود، تصمیم به جدایی از جمع توپچی‌ها گرفت و شب گذشته و در آخرین دقایق به بارسلونا پیوست.
رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که اوبا قرارداد خودش را با آرسنال فسخ و سپس به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا پیوسته است.
خبر پیوستن مهاجم گابنی اما از سوی بارسلونا رسمی نشد و دلیل آن را رسانه‎‌ها تکمیل نشدن روند فسخ قرارداد این بازیکن به آرسنال عنوان کرده بودند.
دقایقی قبل باشگاه آرسنال به صورت رسمی تایید کرد که پیر امریک اوبامیانگ با توافق دوطرف قراردادش را فسخ کرده و از این تیم جدا شده است.
در بیانیۀ این باشگاه آمده است:" اوبا در جنوری 2018 از بوروسیا دورتموند به جمع ما پیوست و کفش طلای لیگ برتر را در اولین فصل حضور خودش در فصل 2018/19 به دست آورد. او هر دو گل را در فینال جام حذفی 2020 مقابل چلسی را به ثمر رساند و در نیز ومبلی گلزنی کرد و ما لیورپول را در جام اتحادیه بردیم. اوبا در دو فصل‌ونیم کاپیتان ما بوده و 162 بازی انجام داد و 92 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رساند. بابت همه چیز تشکر!"
به این ترتیب فسخ قرارداد اوبا از سوی آرسنال تایید شد و حالا دیده شود که بارسلونا چه زمانی خبر پیوستن وی را رسمی خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала