Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ فرانک لمپارد سرمربی اورتون شد + عکس

© AFP 2023 / Adrian DennisГлавный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»
Главный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2022
عضو شوید
باشگاه اورتون رسماً تایید کرد که فرانک لمپارد سرمربی سابق باشگاه چلسی، هدایت این باشگاه را به عهده گرفته و جانشین رافا بنیتز شده است.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه اورتون چندی قبل رافا بنیتز اسپانیایی را به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج کرد و سکان هدایت تافی‌ها به صورت موقت دانکن فرگوسن سپرده شد.
سران تافی‌ها در این مدت با چند گزینه برای جانشین بنیتز مذاکره کردند و رسانه‌های انگلیسی از توافق نهایی با فرانک لمپارد سرمربی سابق چلسی که فصل گذشته از این تیم اخراج شد، خبر دادند.
حالا و مطابق انتظارها، فرانک لمپارد به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید اورتون معرفی شد و هدایت این باشگاه را به عهده گرفت.
قرارداد لمپارد دو نیم ساله خواهد بود و وی تا پایان فصل 2023-2024، هدایت تافی‌ها را به عهده خواهد داشت. سرمربی انگلیسی در بازی با برنتفورد در دور چهارم جام حذفی انگلیس، به عنوان جانشین رافائل بنیتز برای اولین بار روی نیمکت تیم جدیدش خواهد نشست.
لمپارد پس از انتصاب به عنوان سرمربی جدید اورتون گفت:" افتخار بزرگی است که هدایت باشگاهی ریشه دار و بزرگ نظیر اورتون را به عهده بگیرم. برای شروع کار بسیار هیجان‌زده هستم. پس از صحبت با مالک و هیئت مدیره باشگاه، هیجان و انگیزه آن‌ها را حس کردم. امیدوارم که آن‌ها نیز جاه طلبی من را درک کرده باشند و بدانند که چقدر برای موفقیت در اینجا انگیزه دارم. اولین پیام من به بازیکنان این است که می توانیم با هم این کار را انجام بدهیم. بهترین تلاش خود را خواهیم داشت و هواداران از ما حمایت می‌کنند."
لمپارد دوران مربی‌گری خود را در تیم دسته دومی دربی کانتی آغاز کرد و در سال 2019 راهی چلسی شد. پس از شروع ضعیف فصل، در ابتدای سال 2021 او از سمت خود برکنار و توماس توخل جانشین او در تیم فوتبال چلسی شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала