جاپان از تسلیحات نظامی روسیه توصیف کرد

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر هراس امریکا از تانک «ترمیناتر» روسی
هراس امریکا از تانک «ترمیناتر» روسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2022
عضو شوید
پورتال جاپانی Traffic News، تانک نوع BMPT "ترمیناتور" روسی را سلاح آینده نامید.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از کارشناسان پورتال جاپانی ترافیک نیوز در مورد ویژگی های ماشین محاربوی پشتیبانی پیاده روسی ترمیناتور و مزیت های خاص آن صحبت کرد.
نویسنده شباهت هایی BMPT را با تانک Mark I جنگ جهانی اول دید. هدف آن ماشین محافظت از سربازان در برابر حمله پیاده نظام دشمن بود. در طول جنگ جهانی دوم، تانک ها قبلاً علیه یکدیگر می جنگیدند. طبق مقاله ای با عنوان "تانک آینده"، اکنون ماشین های محاربوی به آن نقطه ای توسعه تخنیکی رسیده اند که در آن برخوردهای رودررو بسیار پرهزینه شده است و نیروهای تانک تا حدودی به وظایف ابتدای قرن گذشته بازگشته اند. یا بازگشت به گذشته؟ ترمیناتور روسی BMPT آینده را تعیین می کند.
اعزام تانک ها و ماشین های محاربوی   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2019
اعزام تانک ها و ماشین های محاربوی پاکستان به سرحدات با هند
این کارشناس گفت: "ترمیناتور" در ابتدا دارای چهار برج بود که دو برج برای توپ و ماشیندار بود، اما بعداً تنها یکی بود: با دو توپ 30 میلی متری و یک ماشیندار. این وسیله نقلیه دارای دو نارنجک انداز بر روی بدنه است، کانتینرهای حمل و نقل و پرتاب با چهار راکت هدایت شونده 9M120-1F / 4 راکت هدایت شونده در دو طرف برج نصب شده است که می تواند اهداف را در فاصله حداکثر شش کیلومتری مورد اصابت قرار دهد.
خاطرنشان می شود که این اسلحه ها اگرچه ضد تانک محسوب می شوند، اما در واقع برای شکست نیروی انسانی دشمن در استحکامات طراحی شده اند. BMPT ها به سنسورها و سنسورهای مختلفی مجهز هستند که باعث می شود در همه شرایط آب و هوایی مناسب فعالیت نماید. ترمیناتور بر اساس پلت فرم تانک T-90ساخته شده است.
اعزام عاجل ماشین های محاربوی امریکا به سوریه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2020
اعزام عاجل ماشین های محاربوی امریکا به سوریه
نمونه اولیه در سال 1997 ساخته شد، اما این دستگاه در سال 2018 آزمایشات دولتی را پشت سر گذاشت. نویسنده اشاره می کند که در پایان سال 2021، اولین کندک ترمیناتور در روسیه تشکیل شد.
این مقاله خاطرنشان می کند که BMPT از نظر قدرت آتش نسبت به تانک ها پایین تر است و مانند BMPپیاده نظام را حمل نمی کند، با این حال، به گفته مخترع های "ترمیناتور" جایگزین شش ماشین محاربوی با 40 سرباز می شود.
نویسنده افزود: همزمان، وزارت دفاع روسیه آن را به عنوان یک ماشین محاربوی ضد نیرو های پیاده در نظر می گیرد که وظایف آن شامل حمایت از جزوتام تانک است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала