Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله برای تاتنهام لقمه‌ای بزرگی است

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
عضو شوید
عثمان دمبله به باشگاه تاتنهام پیشنهاد شده اما به نظر می‌رسد که ستاره فرانسوی مناسب تیم لندنی نیست. دستمزد دمبله بسیار بالا است و توانایی فزیکی برای بازی زیر نظر آنتونیو کونته را نیز ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا تا پایان فصل اعتبار دارد و مذاکرات طرفین برای تمدید قرارداد به دلیل مشکلات مالی بلوگرانا و درخواست‌های مالی عجیب ستاره فرانسوی با بن‌بست مواجه شده‌است.
مدیر برنامه این بازیکن فرانسوی، اخیراً با سران باشگاه بارسلونا برای ادامه مذاکرات در مسیر تمدید قرارداد دیدار کرد، اما این جلسه بدون توافق و حتی حل مشکلات کلی بین طرفین به پایان رسیده است.
با این حال خروج دمبله از بارسا طی چند روز آینده قابل پیش‌بینی است و تیم‌های لیگ برتری به دنبال این بازیکن اند.
در همین حال سامی موکبل از دیلی میل گزارش داده که عثمان دمبله به تاتنهام هاتسپر پیشنهاد شده است، او در این رابطه توضیح داد که اسپرز احتمال ورود دیرهنگام برای خرید این بازیکن را رد نمی‌کند.
رسانه‌های انگلیسی اما جذب دمبله را از سوی سران تاتنهام دشوار می‌دانند زیرا دستمزد دمبله بسیار بالا است و توانایی فزیکی برای بازی زیر نظر آنتونیو کونته را نیز ندارد.
این موضوع در حالی مطرح می‌شود که نیوکاسل حاضر شده بود دستمزدی 20 میلیون یورویی به دمبله بدهد و 20 میلیون یورو نیز به وی پاداش انتقال می‌داد. 12 میلیون یورو نیز کمیشن این انتقال به ایجنت او تعلق می گرفت ولی دمبله در پاسخ گفته است که با این مبلغ فقط در بارسا بازی خواهد کرد و برای حضور در نیوکاسل دستمزد او باید 30 میلیون یورو و پاداش نیز 30 میلیون یورو باشد. کمیشن ایجنتش نیز 15 میلیون یورو!
با توجه به همین موضوع دمبله برای تاتنهام لقمه‌ای بسیار بزرگی است و این باشگاه توان جذب ستاره فرانسوی را ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала