Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوفا هافبک اتلتیکو را 3 جلسه محروم کرد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر یانیک فریرا کاراسکو Футбол. Лига чемпионов. Матч "Атлетико" - "Ростов"
یانیک فریرا کاراسکو   Футбол. Лига чемпионов. Матч Атлетико - Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2022
عضو شوید
یانیک کاراسکو بازیکن بلجیمی اتلتیکومادرید از سوی کمیته انضباطی اخلاق یوفا با سه جلسه محرومیت از بازی های اروپایی محکوم شد.
به گزارش اسپوتنیک، کاراسکو در آخرین بازی اتلتیکو برابر پورتو در دور گروهی این فصل لیگ قهرمانان، اوتاویو بازیکن حریف را به شکل خشنی به زمین انداخت و با کارت مستقیم سرخ از بازی اخراج شد.
در همین راستا یوفا دیشب با تشکیل جلسه رای نهایی اش را درین خصوص اعلام کرد که در نهایت کاراسکو از سه بازی تیمش در لیگ قهرمانان این فصل محروم شد.
به این ترتیب حکم فیفا کاراسکو را از هر دو بازی تیمش مقابل منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی و همچنین بازی رفت در مرحله یک چهارم نهایی در صورت صعود این تیم، دور می کند.
این دومین بار است که یوفا در این فصل اتلتیکو را جریمه میکند، پیشتر گریزمن نیز به دلیل دریافت کارت سرخ مستقیم در دیدار با لیورپول دو جلسه محرومیت روبه رو شده بود، اما یک جلسه آن بخشیده شد.
این در حالیست که یوفا واکر بازیکن سیتی را 3 جلسه و نیوکولا بارلا بازیکن اینتر را نیز به دو جلسه از همراهی تیم شان در رقابت های لیگ قهرمانان به دلیل مشابه محروم کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала