Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد خبیب به جک پل؛ بیا به دنیای ام‌ام‌ای

© Sputnik / Sputnik Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Mixed Martial Arts. Fight between Feodor Emelianenko and Jeff Monson
Mixed Martial Arts. Fight between Feodor Emelianenko and Jeff Monson - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2022
عضو شوید
حبیب نورماگومدوف فوق ستاره دنیای مبارزات آزاد از جک پل یوتیوبر معروف و بوکسر نام آشنای این روزها درخواست کرده که وی وارد دنیای MMA شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ حبیب نورماگومدوف اسطوره شکست ناپذیر دنیای MMA روز جمعه تایید کرد که قراردادی را برای جک پل، یوتیوبر معروف ارسال کرده تا اولین مبارزه MMA اش را در سازمان ایگل اف سی و در لیگ "عقاب داغستان" انجام دهد.
خبیب در حالی چنین پیشنهادی به یوتیوبر آمریکایی می‌دهد که بارها جک پل خواسته بود که می‌خواهد وارد MMA شود.
جک پل در 25 سالگی با ثبت 5 پیروزی متوالی در بوکس، سر و صدای زیادی به پا کرده است. آخرین باری که وی مسابقه داد، به 18 دسامبر بر می‌گردد که برابر تایرون وودلی قهرمان سابق UFC مسابقه داد و به برتری رسید.

خبیب؛ بنیانگذار سازمان "ایگل فایتینگ چمپیونشیب" امروز در جریان مراسم معارفه ایگل اف سی 44 اظهار داشت: "ما به او پیشنهاد قرارداد دادیم. اکنون منتظر پاسخ او هستیم. اگر او بخواهد، ما اینجا هستیم."

عقاب داغستان یک هفته پیش با پیامی در توییتر در را به روی جیک پل باز کرد.
یوتیوبر آمریکایی این پیشنهاد را به شرط شروع مبارزه با خبیب پذیرفته بود. در حالی‌که منتظر است بفهمد آیا جک پل می‌تواند خبیب را از دوران بازنشستگی خارج کند یا خیر؟
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала