Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ممانعت اتلتیکو بر سر راه بارسایی شدن موراتا

© REUTERS / Anton VaganovМатч между сборными Испании и Швейцарии на Евро-2020
Матч между сборными Испании и Швейцарии на Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید در پنجره نقل و انتقالات جاری (جنوری) قصد ندارد که آلوارو موراتا مهاجم یوونتوس به صورت قرضی به بارسلونا بپیوندد.
به گزارش اسپوتنیک؛ این بازیکن هم اکنون با قرارداد قرضی در تورین بازی می‌کند و شرایط او را بارسا به شدت زیر ذره‌بین دارد اما همانطور که رسانه‌ی اسپورت گزارش کرده که اتلتیکو مادرید دوست ندارد تا تیم رقیب‌اش در لالیگا تقویت شود.
ملی پوش اسپانیایی در دومین فصل قرارداد قرضی (دو ساله‌اش) در یوونتوس حضور دارد و تیم ایتالیایی می‌تواند که با هزینه 29 میلیونی او را به صورت دائم به خدمت بگیرد ولی تورینی‌ها چنین قصدی ندارند و در سوی مقابل بعید به نظر می‌رسد که به موراتا اجازه دهد شش ماه زودتر از پایان قراردادش به تیم دیگری برود.
در همین حال بارسلونا به دنبال جذب پیر امریک اوبامیانگ مهاجم آرسنال به صورت قرضی است، هرچند که این معامله به ماندن و یا رفتن عثمان دمبله بستگی دارد.
اگرچه یووه قصد حفظ موراتا را دارد ولی چند باشگاه لیگ برتری از جمله آرسنال، تاتنهام و نیوکاسل به این بازیکن ابراز علاقه کرده‌اند و شانس یووه را در این زمینه کم‌رنگ می‌سازند.
موراتا در طول دوره حضورش در چلسی طی 47 بازی 16 گل زد تا خود را ثابت سازد.
و اکنون تا اینجای فصل در تورین نیز طی 29 دیدار در تمامی رقابت‌ها، 8 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل فرستاده است، در حالی‌که این دومین دوره حضور وی در یوونتوس به شمار می‌رود در حالی‌که او پیش از این از 2014 تا 2016 نیز در سری آ برای یووه بازی کرده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала